آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۹
تخلیه فوری فرودگاه «بیرمنگام»
بازدید:۴۲۵
صد آنلاین | فرودگاه «بیرمنگام» به‌دنبال کشف یک خودرو مشکوک تخلیه شد | آیا تهدیدات امنیتی در انتظار مسافران است؟
کد خبر : ۱۲۱۷۰۳

به گزارش صد آنلاین،حفاظت از امنیت عمومی در فرودگاه‌ها یکی از اولویت‌های اصلی کشورهای مختلف است، به‌خصوص در مواقعی که خطرات بالقوه‌ای وجود دارد.

 

 

در تازه‌ترین رویداد، فرودگاه «بیرمنگام» واقع در انگلیس به‌دلیل گزارش وجود یک خودرو مشکوک به‌صورت فوری تخلیه شد. این فرودگاه که به‌عنوان هفتمین فرودگاه بزرگ انگلیس شناخته می‌شود، به‌سرعت تمام پروازها را مسدود کرده و به مسافران توصیه شده است که از سفر به این فرودگاه خودداری کنند. واکنش سریع نیروهای آتش‌نشانی و پلیس در این حادثه نشان‌دهنده جدیت تهدید و لزوم حفظ امنیت است. در ادامه، جزئیات این حادثه و اقدامات صورت‌گرفته را بررسی خواهیم کرد تا بینش بهتری از وضعیت امنیتی در فرودگاه‌ها به دست آوریم.

 


فرودگاه «بیرمنگام» در انگلیس بعد از گزارش وجود یک خودرو مشکوک بلافاصله تخلیه شد. خبرگزاری فرانسه هم اکنون با انتشار خبری فوری از تخلیه فرودگاه «بیرمنگام» در انگلیس خبر داد.

 


بر اساس اعلام این رسانه، هفتمین فرودگاه بزرگ انگلیس در مرکز این کشور بعد از گزارش وجود یک خودرو مشکوک بلافاصله تخلیه شده است.

 


بر اساس اعلام رسانه‌ها، تمامی پروازها به این فرودگاه مسدود و به مسافران هم توصیه شده است که تا اطلاع ثانوی از سفر به فرودگاه خودداری کنند.

 


خودروهای آتش‌نشانی در محل حضور یافته و با پلیس، آمبولانس و کارکنان فرودگاه همکاری می‌کنند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها