آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۰
تلفات جدید نظامیان صهیونیست در درگیری با حزب‌الله | سکوت رسانه‌های رژیم صهیونیستی
بازدید:۴۳۲
صد آنلاین | رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلفات جدید نظامیان در درگیری با رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان خبر می‌دهند | آیا سایه سنگین جنگ دوباره بر سر اسرائیل افتاده است؟
کد خبر : ۱۲۱۶۹۹

به گزارش صد آنلاین،تازگی‌ها، تنش‌ها در مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی به نقطه‌ی اوج خود رسیده است. درگیری‌های میان رزمندگان حزب‌الله و نظامیان رژیم صهیونیستی به‌طور مداوم خبرساز می‌شود و این بار رسانه‌های صهیونیستی از تلفات جدیدی در این درگیری‌ها خبر می‌دهند.

 

 

در حالی که مقام‌های صهیونیستی به‌طور رسمی در این‌باره سکوت کرده‌اند، اما گزارشات مختلف حاکی از وقوع یک حادثه امنیتی جدی برای نظامیان اسرائیلی در جنوب لبنان است. این وضعیت نه تنها امنیت در منطقه را تحت تأثیر قرار داده بلکه می‌تواند پیامدهای بیشتری برای ثبات سیاسی و اجتماعی در لبنان و اسرائیل به دنبال داشته باشد. بررسی ابعاد این درگیری و واکنش‌های رسانه‌ای به آن، می‌تواند تصوری دقیق‌تر از وضعیت کنونی در این منطقه پرتنش به ما بدهد.

 


رسانه‌های رژیم صهیونیستی از تلفات جدید نظامیان صهیونیست در نتیجه درگیری با رزمندگان حزب‌الله در جنوب لبنان خبر دادند. به نقل از شهاب نیوز، رسانه‌های رژیم صهیونیستی از وقوع حادثه امنیتی برای نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان خبر دادند.

 


این رسانه‌ها اعلام کردند: باز هم اخبار بدی از جنوب لبنان می‌رسد و سازمان سانسور اخبار، انتشار خبر در این خصوص را ممنوع کرده است.

 


همچنین منابع رسانه‌ای از به زمین‌نشستن یک بالگرد امداد و نجات در بیمارستان صهیونیستی «رمبام» در حیفای اشغالی خبر دادند و تصریح کردند که این بالگرد از شمال سرزمین‌های اشغالی آمده است.

 


منابع خبری لبنانی هم از درگیری شدید میان رزمندگان حزب‌الله لبنان و نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در محور «دبل- عیتا الشعب- القوزح» در اطراف مرزهای لبنان و فلسطین اشغالی خبر دادند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها