آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۷
بیست و ششمین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران +شرایط و ضوابط ثبت سفارش:
بازدید:۵۴۲
بیست و ششمین حراج سکه طلا مرکز مبادله ارز و طلای ایران در روز شنبه، ۵ آبان‌ماه ۱۴۰۳، از طریق سامانه معاملات این مرکز به آدرس market.ice.ir برگزار خواهد شد. زمان واریز وجه برای شرکت در این حراج از ساعت ۸ تا ۲۳ روز جمعه، ۴ آبان‌ماه است.
کد خبر : ۱۲۱۶۹۱

به گزارش صد آنلاین، بر اساس گزارش بانک اول، در این حراج، تمام سکه، نیم سکه و ربع سکه بهار آزادی ضرب سال ۱۳۸۶ بانک مرکزی بدون بسته بندی عرضه خواهد شد.

 

 

شرکت در این حراج برای تمامی اشخاص حقیقی ایرانی بالای ۱۸ سال مجاز است. هر متقاضی می‌تواند حداکثر ۵ قطعه سکه خریداری کند که می‌تواند شامل ترکیبی از ربع سکه، نیم سکه و تمام سکه باشد.

 

 

 

شرایط و ضوابط ثبت سفارش:

  • متقاضیان باید تنها یک سفارش فعال برای هر نوع سکه داشته باشند و برای ثبت قیمت و تعداد سکه، فقط یک بار اقدام کنند.
  • سابقه شرکت در حراج‌های گذشته مانع شرکت در این حراج نیست و افراد می‌توانند در حراج‌های آینده نیز شرکت کنند.
  • ثبت نام و احراز هویت برای شرکت در حراج‌ها از طریق سامانه معاملات این مرکز در دسترس است و در هر زمان از هفته و به صورت ۲۴ ساعته امکان‌پذیر است.

 

 

واریز وجه: متقاضیان خرید موظفند پیش از ارسال سفارش خرید، معادل ۱۰۰ درصد ارزش سفارش به همراه کارمزد را از طریق درگاه پرداخت اینترنتی به کیف پول خود واریز کنند. این مبلغ تا پایان جلسه حراج مسدود خواهد شد.

 

 

 

محدوده واریز وجه از ساعت ۸ تا ۲۳ روز جمعه، ۴ آبان‌ماه است و پس از این زمان، امکان پرداخت و شرکت در حراج وجود نخواهد داشت. واریز وجه باید از کارت بانکی با شماره شبا انجام شود و واریز از کارت‌های هدیه یا کارت‌های فاقد شماره شبا مجاز نیست.

 

 

زمان برگزاری حراج: جلسه حراج از ساعت ۱۲ روز شنبه، ۵ آبان‌ماه آغاز می‌شود. بازه ثبت سفارش بین ساعت ۱۲ تا ۱۴ و زمان نظارت و تخصیص از ساعت ۱۴ تا ۱۶ خواهد بود. نتایج حراج نیز ساعت ۱۶ اعلام می‌شود و متقاضیان برای دریافت نتایج باید به سامانه حراج سکه طلا مراجعه کنند.

بازگشت وجه: وجوه باقی مانده در کیف پول تا ۴۸ ساعت کاری پس از جلسه حراج به شناسه بانکی ثبت‌شده در حساب کاربری عودت داده می‌شود. برای این منظور، فقط شناسه بانکی مربوط به بانک ملی ایران باید ثبت شود.

هزینه‌های عملیاتی: کارمزد معامله معادل یک در هزار (۰.۱ درصد) از ارزش معامله است. خریداران در هنگام دریافت سکه از شعبه بانک عامل، به ازای هر قطعه سکه ۳۰۰ هزار ریال هزینه تحویل پرداخت خواهند کرد. در صورت مراجعه به شعبه در مهلت مشمول هزینه انبارداری، ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر روز به عنوان هزینه انبارداری به بانک پرداخت خواهد شد.

زمان تحویل سکه: زمان تحویل بدون هزینه انبارداری از ۱۴ تا ۲۱ آبان‌ماه خواهد بود و هزینه تحویل ۳۰ هزار تومان به ازای هر سکه در این دوره خواهد بود. برای دریافت سکه بعد از ۲۲ آبان، هزینه انبارداری نیز اعمال خواهد شد.

در صورتی که خریدار در بازه زمانی تحویل سکه اقدام به دریافت سکه نکند، معامله فسخ خواهد شد و پس از اعلام بانک عامل، وجه به کیف پول خریدار بازگردانده می‌شود. خریدار در این صورت به مدت ۱۸۰ روز از ثبت هرگونه سفارش خرید در سامانه منع خواهد شد.

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها