آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۲۰:۱۰
جادوی برنابئو | امباپه دیشب جادو را با چشمانش دید
بازدید:۱۸۲
صد آنلاین | کیلیان امباپه از شب جادویی‌اش در سانتیاگو برنابئو گفت که به او یادآوری کرد چرا برای تجربه شب‌های بزرگ به رئال آمده است.
کد خبر : ۱۲۱۶۷۴

به گزارش صد آنلاین،کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی رئال مادرید، به تازگی اولین شب جادویی خود در ورزشگاه افسانه‌ای برنابئو را تجربه کرد. او که همیشه در پی تجربه بزرگ‌ترین شب‌های فوتبال اروپا بوده، این بار در یک دیدار حساس، نقش کلیدی در بازگشت تیمش ایفا کرد. درحالی‌که رئال مادرید در نیمه اول با نتیجه 0-2 از دورتموند عقب بود، امباپه به نوعی شجاعت و اعتماد به نفس را به تیم بازگرداند. این شب برای او یادآور تمام چالش‌هایی بود که در دوران حضورش در پاریس تجربه کرده و اکنون به نظر می‌رسد که جادوی برنابئو به او کمک کرده تا خاطرات تلخ گذشته را پشت سر بگذارد.

 

 

کیلیان امباپه در نیمه دوم دیدار رئال مادرید و دورتموند به میدان آمد و به تماشای واکنش‌های تیمش پس از عقب افتادن 0-2 نشست. او به‌خوبی متوجه شد که جادو و هیجان واقعی فوتبال در برنابئو چه معنایی دارد. اگرچه امباپه نتوانست گلزنی کند، اما بدون شک تاثیرش بر بازی و بازگشت تیمش غیرقابل انکار بود.

 


او با یک پاس دیدنی به رودیگر درون محوطه جریمه، نقش حیاتی در کاهش اختلاف گل ایفا کرد. همچنین در گل تساوی رئال نیز، پاس لوکا مودریچ به امباپه رسید که او با سرعت به سمت دروازه پیش رفت و با وجودی که نتوانست شوت کند، دفع توپ مدافع دورتموند منجر به گل وینیسیوس شد. این بازگشت باورنکردنی، در نهایت به پنج گل در 45 دقیقه بازی ختم شد و برنابئو بار دیگر نشان داد که چرا به عنوان یک ورزشگاه جادویی شناخته می‌شود.

 


در میانه جنون و هیجان برنابئو، چهره امباپه حیرت‌انگیز بود. او دستانش را به سمت تماشاگران بلند می‌کرد و به هم‌تیمی‌هایش نگاه می‌کرد، گویی که در حال تجربه یک لحظه تاریخی است. او پیش از این، تلخی شکست‌هایش در لیگ قهرمانان با پاریس را فراموش نکرده بود، اما حالا در برنابئو به خاطر بازیکنانی مانند وینیسیوس، مودریچ و کورتوا احساس قدرت می‌کرد.

 


شاید شب برای امباپه با بدشانسی آغاز شد. او در دقایق اولیه بازی با مشکلاتی در کنترل توپ و ارتباط با هم‌تیمی‌ها مواجه شد، به طوری که این شرایط یادآور لحظات تلخی بود که در دوران حضورش در پاریس تجربه کرده بود. به ویژه که فصل گذشته دورتموند او را از فینال لیگ قهرمانان محروم کرده بود. اما رئال مادرید نشان داد که چطور می‌تواند با تمام قوا به مبارزه ادامه دهد و امباپه را در این راه همراهی کند.

 


امباپه همچنین فرصتی برای گلزنی داشت که در دقیقه پایانی به دست آورد، اما شوت او توسط دروازه‌بان دورتموند به طرز شگفت‌انگیزی مهار شد. با این حال، او اکنون به این نکته پی برده است که در رئال مادرید، شب‌های بزرگ و بازگشت‌های تاریخی بخشی از فرهنگ این باشگاه است.

 


امباپه هفته را با اولین ال‌کلاسیکوی خود در برنابئو به پایان خواهد رساند و با انرژی و روحیه بالا، خود را آماده می‌کند تا دوباره در صحنه‌ای بزرگ و جادویی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها