آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۰
صنعتگران امید و صدرنشینی غیرمنتظره در لیگ برتر والیبال ایران
بازدید:۷۰
صد آنلاین | پیروزی قاطع صنعتگران امید مقابل سپهر صدرا مشهد، آن‌ها را به صدر جدول رساند و شگفتی‌ساز لیگ شد.
کد خبر : ۱۲۱۶۵۶

به گزارش صد آنلاین،در دنیای ورزشی، موفقیت‌ها گاهی غیرمنتظره و ناگهانی رخ می‌دهند. یکی از این لحظات در لیگ برتر والیبال ایران رقم خورد که تیم صنعتگران امید با یک پیروزی قاطع در برابر سپهر صدرا مشهد، خود را به صدر جدول رساند. در شرایطی که هیچ‌کس انتظار نداشت، این تیم با چهار پیروزی و ۱۱ امتیاز در هفته پنجم، توانست جایگاه خود را تثبیت کند. با نگاهی به عملکرد این تیم و جزئیات این مسابقه، درمی‌یابیم که چگونه صنعتگران امید به این موفقیت دست یافتند.

 

 

هفته پنجم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه، دوم آبان) با برگزاری ۶ دیدار در شهرهای اصفهان، اردکان، گرگان، تهران، رفسنجان و مشهد برگزار شد. سالن مهران مشهد به عنوان میزبان یکی از دیدارهای حساس هفته پنجم، شاهد رقابت تیم سپهر صدرا با صنعتگران امید بود.

 


تیم سپهر صدرا، به سرمربیگری امیر حسینی، با ترکیب بهزاد حیدرشاهی، پوریا یلی، متین تکاور، علی عبدی، ادریس دانشور، بهنام ابراهیمی و اسماعیل طالبی (لیبرو) وارد میدان شد. در مقابل، غلامرضا مومنی‌مقدم، سرمربی صنعتگران امید، از ترکیب علی بهبودی، آرمین رنجبر، بهنام حاجی‌پور، علی اصغر رزم فرد، صابر جواهری، علی زارع و رضا اصلانی (لیبرو) استفاده کرد.

 


این دیدار با نمایش بی‌نقص صنعتگران امید به پایان رسید. آن‌ها در سه ست متوالی با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۶ و ۲۵ بر ۲۲ حریف مشهدی خود را شکست دادند و به بردی شیرین در خانه حریف دست یافتند.

 


این پیروزی به غلامرضا مومنی‌مقدم اجازه داد تا در جدال تفکرات و تاکتیک‌های دو سرمربی مشهدی، برنده باشد و تیمش را در رده نخست جدول قرار دهد. در حالی که صنعتگران با ۱۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفتند، سپهر صدرا با یک برد و ۴ امتیاز در رده‌های پایینی قرار گرفت و در صورت پیروزی تیم‌های شهداب، پیکان یا مس رفسنجان، احتمال سقوط چند پله‌ای خواهد داشت.

 


این مسابقه در ۸۹ دقیقه برگزار شد و ۱۵۰۰ تماشاگر به تماشای آن نشستند. همچنین، مهدی آشوری نماینده سازمان لیگ، اصغر میرزائی ناظر فنی و داوری، داود نافعی داور اول و حامد آقابراری داور دوم به قضاوت پرداختند. در پایان مسابقه، بهنام حاجی‌پور از تیم صنعتگران و ادریس دانشفر بازیکن سپهر صدرا تحت تست دوپینگ قرار گرفتند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها