۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۷:۳۸
فست فودی که کوکائین در منویش بود
بازدید:۲۹۷
صد آنلاین | پلیس مبارزه با مواد مخدر آلمان می‌گوید در جریان یک عملیات ضد قاچاق در شهر دوسلدورف این کشور، یک پیتزافروشی را یافته که مخفیانه در کنار سفارشات پیتزا کوکائین به مشتریان می‌فروخته است.
کد خبر : ۱۲۱۶۲۷

 

به گزارش صد آنلاین،  به گفته پلیس مشتریانی که پیتزای شماره ۴۰ را در منوی غذا درخواست می‌کردند، مقداری کوکائین نیز همراه با پیتزا تحویل می‌گرفتند.

 

این شیوه مخفیانه فروش کوکائین برای اولین بار در ماه مارس و توسط بازرسان مواد غذایی کشف شد.

هنگامی که واحد مبارزه با قاچاق مواد مخدر پلیس پرونده را به دست گرفت، ماموران به سرعت متوجه شدند که چرا پیتزا شماره ۴۰ اینقدر محبوب است.

هنگامی که مأموران به آپارتمان مدیر پیتزا فروشی یورش بردند، مرد ۳۶ ساله صاحب پیتزا فروشی یک کیسه پر از مواد مخدر را از پنجره بیرون انداخت که مستقیماً به دست افسران پلیس افتاد.

به گزارش مقامات این کیسه شامل ۱.۶ کیلوگرم کوکائین، ۴۰۰ گرم حشیش و ۲۶۸ هزار یورو نقدی بود.

پس از دو روز بازداشت و آزادی موقت، مدیر رستوران پیتزا فروشی اما دوباره مغازه‌اش را باز کرد و به فروش غیرقانونی «پیتزا شماره ۴۰» ادامه داد. امری که به بازپرسان اجازه داد تا زنجیره تأمین این باند را ردیابی کنند.

 

 

 

 

پس از چند هفته تحقیق، حمله بزرگی با مشارکت ۱۵۰ مامور آغاز شد. مقامات موفق شدند با انجام عملیات این باند مواد مخدر را متلاشی کرده و سه مظنون از جمله یک رهبر ۲۲ ساله باند را دستگیر کنند.

خانه‌ها و مشاغل مرتبط با ۱۲ مظنون دیگر نیز در جریان عملیات پلیس مورد حمله قرار گرفتند. پلیس در جریان عملیات خود دو مزرعه شاهدانه را در نزدیکی شهرهای مونشن‌گلادباخ و زولینگن کشف کرد که در مجموع شامل ۳۶۰ اصله گیاه بود.

ماموران همچنین سلاح، پول نقد و ساعت‌های لوکس را از این مکان‌ها ضبط کردند. مدیر پیتزا فروشی بعدتر به هنگام تلاش برای فرار از کشور دستگیر شد و همچنان در بازداشت است.

طبق قوانین حریم خصوصی آلمان، نام مظنونان فاش نشده است. پلیس هنوز اعلام نکرده است که پیتزای همراه با کوکائین در پیتزا فروشی چقدر قیمت داشته است./ سایت جنایی

 
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها