۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
نام پزشکیان هم برای کلاهبرداران نون و آب دار بود/ کلاهبرداری وام ریاست جمهوری
بازدید:۱۰۰
صد آنلاین | رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: فرد کلاهبرداری که به بهانه دریافت وام ریاست جمهوری از شهروندان کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر : ۱۲۱۵۷۸

به گزارش صد آنلاین،   رئیس پلیس فتا استان یزد گفت: فرد کلاهبرداری که به بهانه دریافت وام ریاست جمهوری از شهروندان کلاهبرداری می کرد شناسایی و دستگیر شد.

 

 

 

 

به گزارش روز چهارشنبه پلیس یزد، سرهنگ حسن ابوالحسینی افزود: پس از ثبت شکایت چندین شهروند مبنی بر کلاهبرداری در فضای مجازی به بهانه دریافت وام ریاست جمهوری، تیمی از کارشناسان پلیس فتا مأمور بررسی دقیق این موضوع شدند.

 

 

 

 

 وی اظهار کرد: یکی از شاکیان گفت که از طریق یکی از شبکه‌های اجتماعی با کانالی مرتبط با دریافت وام ریاست جمهوری آشنا شده و پس از جلب اعتماد توسط مجرم، مبلغ ۷ میلیارد ریال به حساب وی واریز کرده است اما پس از واریز وجه، هیچ ردی از شخص آگهی‌دهنده پیدا نکرده است. سرهنگ ابوالحسینی تصریح کرد: با بهره‌گیری از روش‌های تخصصی پلیسی و انجام اقدامات فنی، متهم در یکی از استان‌های غربی کشور شناسایی شد و با هماهنگی مراجع قضائی، فرد موردنظر دستگیر و به استان یزد منتقل شد. وی همچنین در مورد شیوه کار کلاهبردار گفت: این فرد با فریب قربانیان خود به بهانه ارائه وام ریاست جمهوری و وام فوری بدون کارمزد از آن‌ها پیش‌پرداخت گرفته و سپس وجوه دریافتی را از طریق کارت‌های اجاره‌ای به گردش درمی‌آورد تا آثار پول کلاهبرداری را مخفی کند. رئیس پلیس فتا استان یزد به شهروندان هشدارداد: در مواجهه با پیشنهادات مالی در فضای مجازی دقت لازم را به خرج دهند و از مردم خواست تا مدارک هویتی خود را با دقت محافظت کنند تا مجرمان نتوانند از آن‌ها برای مقاصد کلاهبردارانه و پولشویی استفاده کنند. سرهنگ ابوالحسینی خاطرنشان کرد: در صورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک در فضای مجازی، هموطنان می‌توانند از طریق وب‌سایت پلیس فتا به آدرس www.fata.gov.ir یا با شماره تلفن۰۹۶۳۸۰ موضوع را با پلیس در میان بگذارند. حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها