۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۳
پشیمانی سهراب بختیاری زاده در دبی!
بازدید:۳۲۱
صد آنلاین | سهراب بختیاری‌زاده فقط چند قدم تا خوشبختی فاصله داشت اما در دو قدم آخر، آن را از دست داد.
کد خبر : ۱۲۱۵۶۹

به گزارش صد آنلاین، تمام کسانی که روحیات رئیس هیات مدیره استقلال را می‌شناسند و از سوابق او در صبا باتری در دهه ۸۰ اطلاع دارند، پیش بینی می کردند  که آوردن سهراب بختیاری‌زاده به جای جواد نکونام فقط در ظاهر یک اقدام موقت است!


برنامه اینطور بود که سهراب بختیاری‌زاده با یکی دو برد در لیگ برتر به کارزار آسیایی برسد و در صورت کسب یک مساوی مقابل النصر -که آن زمان تصور می‌شد در تهران خواهد بود- به عنوان مربی دائمی تا پایان فصل روی نیمکت استقلال بماند! اما چند چیز این نقشه را خراب کرد که شاید مهمترین آنها گرفتن حق میزبانی از تیم‌های ایرانی بود که استقلال مجبور شد در امارات با النصر بازی کند. شاید هم یک دلیل بزرگ دیگر اشتباه محاسباتی سهراب برای بازی با ذوب آهن بود. آن طرف مدیریت بازی اسم فامیل را به خوبی ادامه می‌داد و تقصیر نیامدن هر مربی را گردن دلال‌ها یا شرایط منطقه می‌انداخت! آنها وقت کافی برای تثبیت سهراب را خریدند!

پرسپولیس، سپاهان و تراکتور سه نماینده ایران در آسیا خواستار تعویق بازی خود در هفته هشتم شدند اما سهراب اصرار کرد که مقابل ذوب آهن بازی کند تا تیمش در شرایط مسابقه به النصر برسد. چه بسا اگر آن بازی به تعویق می‌افتاد و آن شکست سنگین سه بر صفر خانگی رخ نمی‌داد، استقلال می‌توانست دقایق آخر بازی با النصر را هم دوام آورده و در صورت کسب یک مساوی از یاران رونالدو شک نکنید که تا پایان فصل سهراب بختیاری زده روی این نیمکت بود!

بدون شک سهراب یکی از ناراحت‌ترین افراد کره زمین بعد از بازی استقلال مقابل النصر بود و البته نمایش پشیمانی او روی صحنه هم رفت اما در دبی!

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها