آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۹
معاون صندوق بازنشستگی کشوری: احکام متناسب‌سازی حقوق در حال صدور است
بازدید:۲۴۳۸
صد آنلاین | محمدزاده، بازنشسته فرهنگی، نسبت به افزایش ناچیز متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری و عدم همخوانی تبلیغات با واقعیت انتقاد کرد و گفت: «طبق محاسبات ما، میانگین افزایش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان کشوری تنها حدود یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است!»
کد خبر : ۱۲۱۵۳۵

به گزارش صد آنلاین، پس از صدور احکام متناسب‌سازی حقوق برای بازنشستگان کشوری، این گروه که ماه‌ها در انتظار این تغییر بودند، اعلام کردند که تأثیر چندانی بر بهبود معیشت‌شان نداشته است.

 

 

او افزود: «این مبلغ در برابر افزایش قیمت‌ها در یک یا دو ماه اخیر به شدت ناکافی است. از ابتدای امسال، کرایه خانه‌ها بیش از ۳۰ درصد، قیمت نان بیش از ۲۵ درصد و قیمت لبنیات ۲۰ درصد افزایش یافته است. در چنین شرایطی، بازنشسته چگونه می‌تواند به یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان متناسب‌سازی امیدوار باشد؟»

 

 

 

محمدزاده تأکید کرد: «راه‌حل اصلی برای بهبود معیشت بازنشستگان، افزایش سالانه حقوق به اندازه نرخ تورم و هزینه‌های زندگی است. با متناسب‌سازی ۴۰ درصدی نمی‌توان به هیچ‌وجه مشکلات را حل کرد.»

 

 

در دور نخست متناسب‌سازی، حقوق بازنشستگان با ۴۰ درصد از حقوق شاغلان هم‌تراز شده است. روز گذشته، رضا فیضی‌نژاد، معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری، از آغاز فرآیند صدور احکام متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان خبر داد و اعلام کرد که حقوق این ماه به دو صورت شامل حقوق و مبلغ ناشی از متناسب‌سازی، به حساب بازنشستگان واریز خواهد شد.

 

 

وی همچنین تأکید کرد که صدور احکام از شب گذشته آغاز شده و بارگذاری اطلاعات در سایت صندوق بازنشستگی کشوری ظرف ۲۴ ساعت آینده انجام خواهد شد.

 

 

معاون فنی و امور بیمه‌ای صندوق بازنشستگی کشوری تصریح کرد که مبلغ مابه‌التفاوت ناشی از اجرای قانون در شش ماه گذشته نیز محاسبه و پرداخت خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها