آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۴
ماجرای دستگیری مسئولان  یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی چیست ؟
بازدید:۱۵۷۶
صد آنلاین | بازرس کل استان کرمان، گفت: ۴ نفر از مسئولان و معاونان یکی از شرکت‌های بزرگ صنعتی و معدنی استان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی دستگیر شدند.
کد خبر : ۱۲۱۴۹۰
به گزارش صد آنلاین،   دادخدا سالاری، بازرس کل استان کرمان صبح امروز در جمع خبرنگاران دستگیری 4 نفر از معاونان به اتهام اختلاس، ارتشا و تبانی در یکی از شرکت‌های صنعتی و معدنی استان کرمان خبر داد و اظهار داشت: تخلف این افراد میلیاردی است.
 
 
 

وی بیان کرد: در نتیجه یک ماه کار فشرده شبانه‌روزی مجموعه بازرسی با همکاری هدفمند سازمان اطلاعات سپاه، مدیر، معاون و 2 نفر دیگر از کارکنان یک مجتمع بزرگ صنعتی و معدنی استان کرمان به جرم اختلاس، ارتشاء و تبانی با پیمانکاران و تضییع اموال دولتی دستگیر شدند.

بازرس کل استان کرمان با اشاره به اینکه این افراد هم اینک در بازداشت هستند و بررسی‌های تکمیلی در این زمینه جریان دارد، افزود: با تکمیل اطلاعات و بررسی‌های بیشتر احتمال افزایش افراد متخلف در این پرونده وجود دارد که جزئیات آن متعاقبا به اطلاع مردم رسانده می‌شود.

 

 

 

 
وی گفت: تشدید برخوردهای جدی و بازدارنده با فساد در عرصه‌های مختلف استان در این برهه از فعالیت‌های بازرسی، شروع کار است و در پیشگیری از بروز فساد و مقابله با آن به هیچ عنوان اغماض و مماشات نخواهیم داشت.

سالاری با بیان اینکه بازداشت این افراد در یکی از مجتمع‌های معدنی و صنعتی استان حاصل کار فشرده یک ماهه و شبانه‌روزی است، افزود: این افراد هم اینک در بازداشت هستند و بررسی‌های تکمیلی در این زمینه جریان دارد.

تسنیم

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها