آخرین اخبار
۰۲ آبان ۱۴۰۳ - ۰۸:۵۲
انتظار سهامداران عدالت برای واریز سود/ مپنا به تعهدات خود عمل می‌کند؟
بازدید:۱۲۱
صد آنلاین | واریز سود سهام عدالت همچنان در مرکز توجه است و دلیل تأخیرهای اخیر عدم همکاری برخی شرکت‌ها از جمله مپنا اعلام شده است. اگرچه مشکل تا حدودی حل شده و ۲۴ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان از سود وصول شده، ولی هنوز واریزی نهایی صورت نگرفته است. آیا این بار شرکت مپنا به تعهدات خود پایبند خواهد بود و کل مبلغ ۲۵ هزار میلیارد تومان به حساب سهامداران واریز می‌شود؟
کد خبر : ۱۲۱۴۴۵

به گزارش صد آنلاین، با وجود وعده واریز باقیمانده سود در سال ۱۴۰۲ و انتظار برای مرحله سوم در خرداد، هنوز خبری از واریز نیست. این پرسش مطرح است که آیا این بار نیز باید صبر کنیم یا بالاخره وعده‌ها تحقق خواهند یافت؟

 

 

روند واریز سود سهام عدالت همیشه با ابهام همراه بوده است. طبق سال‌های گذشته، سود سهام عدالت در سه مرحله واریز می‌شود: یک مرحله باقیمانده سود سال ۱۴۰۱ و دو مرحله سود سال مالی منتهی به اسفند ۱۴۰۲. این به معنای احتمال واریز همزمان سودها در یک بازه زمانی است.

 

همچنین باید به این نکته اشاره کرد که در اسفند ۱۴۰۲، سود سهام عدالت برای متوفیان به‌طور کامل واریز نشده است و احتمال دارد بخشی از این سود همراه با واریزی‌های بعدی به وراث پرداخت شود.

 

 

سؤال دیگر این است که سود سهام عدالت در سال ۱۴۰۳ چقدر خواهد بود؟ با توجه به رشد سالانه، پیش‌بینی می‌شود که این مبلغ بین یک تا دو میلیون تومان یا بیشتر باشد. اکنون همه در انتظار تحقق این وعده‌ها و دریافت سود خود هستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها