آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۱
راز قتل مرد همسایه با چاقو | والدین مدعی شدند: پسرمان قاتل اصلی است
بازدید:۷۲
صد آنلاین | یک زوج میانسال که به اتهام قتل همسایه خود دستگیر شده بودند، در بازجویی‌ها پسر ۲۳ ساله خود را به عنوان عامل اصلی قتل معرفی کرده و خود را بی‌گناه دانستند.
کد خبر : ۱۲۱۳۴۰

به گزارش صد آنلاین،جنایات خانوادگی گاهی پیچیدگی‌هایی دارند که حتی کارآگاهان جنایی را نیز سردرگم می‌کنند. وقتی اعضای یک خانواده در ماجرای یک قتل دخیل می‌شوند، تلاش برای مشخص کردن حقیقت و یافتن قاتل اصلی، امری دشوار و حساس می‌شود. در این پرونده جنجالی که اخیراً در فشافویه رخ داد، یک زوج میانسال متهم به قتل همسایه خود شدند؛ اما در دفاع از خود ادعا کردند که قاتل پسرشان است. این ماجرا، یکی از پیچیده‌ترین پرونده‌های جنایی اخیر است که در آن اتهامات بین والدین و فرزندشان دست به دست می‌شود.

 


مرگ مشکوک در فشافویه

۲۲ مهرماه امسال، یک تماس تلفنی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ خبر از مرگ مشکوک مرد جوانی در فشافویه داد. پس از حضور تیم جنایی در محل، مشخص شد که مقتول در جریان یک درگیری با همسایه‌اش توسط یک زن و شوهر با ضربه‌های چاقو به قتل رسیده است. تیم کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با بررسی صحنه جرم و انجام اقدامات اولیه، به شواهدی رسیدند که نشان می‌داد متهمان به قتل قصد فرار دارند.

 


دستگیری زوج متهم

پس از بررسی اطلاعات و سرنخ‌های موجود، هویت متهمان شناسایی شد و عملیات دستگیری آنها در دستور کار قرار گرفت. تیم جنایی با یک عملیات سریع و غافلگیرانه، زوج میانسال را که قصد فرار داشتند، دستگیر کرد. تحقیقات ابتدایی از این زوج نشان داد که مقتول و متهمان به خاطر مشکلات ساختمانی با یکدیگر درگیر شده‌اند. در این درگیری، زن ابتدا با آجر به مرد همسایه حمله کرد و سپس همسرش با چاقو ضربه‌های مرگباری به او زد.

 


ادعای جدید در تحقیقات

با این حال، در ادامه تحقیقات، زن و شوهر دستگیر شده مدعی شدند که پسر ۲۳ ساله‌شان نیز در جریان این درگیری حضور داشته و او قاتل اصلی است. این ادعا پرونده را پیچیده‌تر کرد و کارآگاهان را بر آن داشت تا تحقیقات بیشتری انجام دهند. در نهایت، پسر جوان در یکی از محله‌های فشافویه توسط تیم جنایی دستگیر شد. او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که در درگیری شرکت داشته، اما مدعی شد که ضربه‌های کشنده را پدرش به مقتول وارد کرده است.

 


ادامه تحقیقات

با توجه به ادعاهای متناقض اعضای خانواده، تحقیقات در این پرونده همچنان ادامه دارد. از آنجایی که پسر جوان به حضور در صحنه جنایت اعتراف کرده ولی مسئولیت قتل را بر عهده نگرفته است، کارآگاهان تلاش می‌کنند تا با بررسی شواهد بیشتر و بازجویی‌های دقیق‌تر، حقیقت ماجرا را کشف کنند.

 

 

این پرونده با توجه به پیچیدگی‌های فراوانی که دارد، همچنان باز است و تا روشن شدن دقیق حقیقت، کارآگاهان جنایی در حال بررسی تمامی زوایای آن هستند. این پرونده نه تنها یک قتل مرگبار را در میان دارد، بلکه با روابط خانوادگی پیچیده و مسئولیت‌های متناقض اعضای یک خانواده روبروست. آیا قاتل واقعی پسر ۲۳ ساله است یا والدینش؟ این سوال همچنان بی‌پاسخ مانده و در آینده نزدیک پاسخ آن روشن خواهد شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها