آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۵
قاچاق لباس به ارزش ۳ میلیارد تومان
بازدید:۳۹
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف بیش از ۵۰۰ ثوب البسه قاچاق خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش کالاهای کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان برآورد کرده‌اند.
کد خبر : ۱۲۱۳۲۴

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری؛ رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مامورین این پلیس موفق به کشف محل فروش البسه قاچاق در محدوده غرب تهران شدند.

 

 

 

 

وی افزود: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد مقادیری البسه خارجی قاچاق در فروشگاهی در مرکز خرید "ایران مال" دپو و به فروش می‌رسد.

افشاری بیان کرد: مامورین این پلیس در بازرسی مشاهده کردند این محل یک فروشگاه البسه بوده که مقادیری کفش و پوشاک خارجی در محل دپو و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی هستند.

این مقام انتظامی گفت: کالا‌ها شامل تعداد ۴۹۵ جفت کفش ورزشی و ۳۰ ثوب پوشاک خارجی بوده که پرونده قضایی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را بیش از ۳ میلیارد تومان اعلام کرده‌اند، گفت: ورود کالای قاچاق و ارز به کشور باعث ورشکستگی کارخانجات و بیکار شدن کارگران ایرانی می‌شود.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها