آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
آمار عجیب پرسپولیس در دو باخت آسیایی
بازدید:۲۹۹
صد آنلاین | پرسپولیس در دو بازی خود مقابل الاهلی و السد آمار عجیبی را از خود به جا گذاشته است.
کد خبر : ۱۲۱۲۷۵

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس در سومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا یک بار دیگر و این بار مقابل السد شکست خورد تا با تنها امتیازی که در بازی با پاختاکور دشت کرده تا به همین جای کار دررتبه دهم جدول جا خوش کرده باشد. در این میان اما نکته ای که تمام اهالی فوتبال به آن اذعان دارند شایستگی پرسپولیس برای کسب پیروزی در هر دو بازی بوده است.


سرخ پوشان تهرانی در هر دو بازی که مقابل تیم های پرستاره الاهلی عربستان و السد قطر داشته یک سر و گردن بالاتر از حریفان پر مهره خود نشان داده و اگر کمی شانس با گاریدو و شاگردانش همراه بود حداقل از این دو بازی با دو امتیاز کسب می کرد. اما مهاجمان پرسپولیس قدر فرصت هایی که به دست آوردند را ندانستند تا در نهایت بدون پیروزی در سه بازی اخیر عملکرد ضعیفی را در لیگ نخبگان از خود به جا گذاشته باشند.

نگاهی به آمار و ارقام پرسپولیس در سه بازی آسیایی اش مقابل الاهلی، پاختاکور و السد این برتری را ثابت می کند. شاگردان گاریدو در ۳ بازی آسیایی خود در مجموع ۴۷ شوت زده و امیدگل ۴.۲۵ داشته ولی تنها یک گل زده است. پرسپولیس در همین بازی شب گذشته مقابل السد امید گل ۲.۲۸ را برای خود به ثبت رساند درحالی که السدی ها با امید گل ۰.۵۸ مقابل پرسپولیس گلزنی کردند. در دو بازی مقابل الاهلی و السد شرایط کاملا عجیب و غریب می شود به گونه ای که پرسپولیس در مجموع ۱۸۰ دقیقه ای که مقابل این دو تیم بازی کرده ۳۶ شوت به سمت دروازه آن ها داشته است.

آمار حیرت‌انگیز پرسپولیس در دو بازی با الاهلی و السد

۳۶ شوت
۱۳ شوت داخل چارچوب
صفر گل

حال باید منتظر بود و دید سرخ پوشان در دو بازی آینده خود مقابل الغرافه و پلیس عراق می توانند شرایط خود را در جدول عوض کنند یا ناکامی های این تیم در لیگ نخبگان همچنان ادامه خواهد داشت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها