آخرین اخبار
۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳
هوا ۱۰ درجه سردتر می‌شود/تهران یخ می‌زند
بازدید:۱۸۵
صد آنلاین | سازمان هواشناسی کشور از رگبار باران و رعد و برق، وزش باد شدید و گرد و خاک و کاهش دمای هوا در نقاط مختلف کشور خبر داد.
کد خبر : ۱۲۱۲۵۱
به گزارش صد آنلاین،  سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد امروز (سه‌شنبه) در اردبیل، گیلان، مازندران و برخی مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، گلستان، خراسان شمالی و شمال استان‌های خراسان رضوی، زنجان، قزوین، البرز و تهران رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید و در چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و ارتفاعات استان‌های هرمزگان و کرمان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.
 
 
 
 
 

چهارشنبه در اردبیل، گیلان، مازندران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، زنجان، قزوین، مناطقی از تهران، غرب سمنان، نیمه شمالی فارس و کرمان، بوشهر، یزد، اصفهان و خراسان جنوبی و پنجشنبه در برخی مناطق شمال غرب، سواحل دریای خزر و دامنه‌ها و ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی بارش باران، گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

جمعه نیز در شمال شرق، سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و بخش‌هایی از استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز، مرکز، جنوب و شرق و شنبه در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوب غرب رگبار و رعد و برق و وزشی باد رخ می‌دهد.

امروز و فردا در نوار شرقی کشور، شرق سمنان، دامنه‌های جنوبی البرز و بخش‌هایی از مرکز، پنجشنبه در بخش‌هایی از مرکز و جمعه در مناطقی از مرکز، شرق و شمال شرق کشور در بعضی ساعت‌ها وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

دمای هوا تا چهارشنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور بین ۶ تا ۱۰ درجه کاهش می‌یابد.

 

 

منیبان

 
 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها