۰۱ آبان ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۸
عکس/ سارقان بی وجدان کرجی که به دختربچه ها رحم نکردند را شناسایی کنید
بازدید:۸۵
صد آنلاین | پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان سرقت گوشواره‌های کودکان برابر دستور مقام قضایی از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه از آنان سرقت شده برای شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا با شماره ۱۱۰ و یا ۲۱۸۲۵۲۰۴ تماس بگیرند.
کد خبر : ۱۲۱۲۴۹

به گزارش صد آنلاین، سردار حمید هداوند فرمانده انتظامی البرز روز سه شنبه یکم آبان ماه در تشریح این خبر گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد گوشواره دختربچه‌های در حال بازی در مناطق مختلف کرج و استان‌های همجوار، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 

 

 

 

وی افزود: سارقان با یک دستگاه موتورسیکلت در کوچه‌های خلوتی که دختربچه‌ها در حال بازی بودند  اقدام به سرقت گوشواره‌ها و طلاجات آنان می‌کردند که حتی در یک مورد گوش یکی از دختربچه ها به شدت دچار پارگی شده و در یک مرکز درمانی تحت مداوا قرار می‌گیرد.

این مقام ارشد انتظامی گفت: کارآگاهان پلیس آگاهی استان با استفاده از تکنیک‌های نوین بررسی جرم و تطبیق چهره‌های رصد شده از دوربین‌های محل تردد این دو متهم، موفق به شناسایی هویت هر دو متهم سابقه‌دار شده و آنان را در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان دستگیر کردند.

 

سارقان وحشتناک کرجی که به دختربچه های کرجی رحم نکردند را شناسایی کنید

 

وی ادامه داد: متهمان تا کنون به ۲۰ فقره سرقت طلاجات دختربچه‌ها در مناطق مختلف شهرستان کرج و استان‌های همجوار اعتراف کرده‌اند و تحقیقات بر روی این پرونده همچنان ادامه دارد.

سردار هداوند گفت: از شهروندان درخواست داریم مراقب کودکان خود باشند و آنان را در کوچه‌های خلوت به همراه زیورآلات تنها نگذارند و در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک موضوع را در اسرع وقت با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی استان در پایان گفت: پلیس آگاهی استان البرز با انتشار تصاویر بدون پوشش متهمان سرقت گوشواره‌های کودکان برابر دستور مقام قضایی از شهروندان خواست چنانچه به این شیوه از آنان سرقت شده برای شناسایی سارقان به پلیس آگاهی استان مراجعه و یا با شماره ۱۱۰ و یا ۲۱۸۲۵۲۰۴ تماس حاصل نمایند.

 

رکنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها