آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۸
راکب موتورسیکلت در کانال ری ورامین غرق شد
بازدید:۷۰۳
صد آنلاین | رئیس حوزه قضایی بخش خاوران با اشاره به سرنوشت نامعلوم راکب موتورسیکلت غرق شده در کانال ری-ورامین و اینکه کسی تاکنون شکایت و اعلام مفقودی نکرده است، گفت: ایمن‌سازی این مسیر که پیشتر چند خودرو نیز در آن سقوط کرده، به ۸ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر : ۱۲۱۰۹۲
 

به گزارش صد آنلاین،   محمد رحمتی  در خصوص تکرار حادثه سقوط موتورسیکلت در کانال آب ری_ورامین گفت: روز 26 مهرماه حادثه‌ای مبنی بر سقوط موتورسیکلت سه‌چرخ در کانال آب از سوی اهالی منطقه به مرکز آتش‌نشانی اطلاع داده شد.

 

 

 

 

وی افزود: آنچه در محل مشاهده شد سقوط یک دستگاه موتورسیکلت سه‌چرخ در کانال آب بود که توسط عوامل آتش‌نشانی از آب خارج شد اما اطلاعات دیگری از این حادثه در دست نیست.

رئیس حوزه قضایی بخش خاوران در ادامه با تأکید بر اینکه ممکن است راکب موتورسیکلت از اتباع غیرمجاز باشد، گفت: اطلاعاتی از راکب موتورسیکلت نداریم و تاکنون شکایت یا اعلام مفقودی نیز در منطقه ثبت نشده است.

رحمتی تصریح کرد: احتمال اینکه راکب در کانال غرق شده باشد یا پیش از غرق‌شدن از آب خارج شده باشد وجود دارد؛ اما شواهدی برای این ماجرا تاکنون دریافت نکردیم.

وی ادامه داد: سقوط موتورسیکلت سه‌چرخ در کانال آب ری_ورامین تاکنون شاکی نداشته درحالی‌که در موارد مشابه مالک وسایل نقلیه مالک وسایل نقلیه به واسطه ضرر و زیانی که به آن وارد شده است، شکایت می‌کنند.

 

رئیس حوزه قضاییه بخش خاوران با بیان اینکه محل سقوط موتورسیکلت با نیوجرسی مسدود شده، تأکید کرد: پیش از این نیز در همین نقطه چندین خودرو در کانال آب سقوط کردند که سرنشینان آن تا مرز خفگی پیش رفتند؛ اما خوشبختانه توسط عوامل آتش‌نشانی نجات یافتند.

رحمتی در پایان با تأکید بر اینکه ایمن‌سازی کانال باید از سوی شرکت آب منطقه‌ای استان تهران اجرایی شود، خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی این مسیر 3 کیلومتری به حدود 8 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد و باید این بخش از کانال که در محدوده روستای عباس‌آباد است تجهیز و ایمنی آن اجرایی شود.
تسنیم

 

 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها