آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۷
ستاد گردشگری شهرداری تهران و منطقه آزاد قشم تفاهم نامه همکاری امضا کردند
بازدید:۲۰۷
صد آنلاین | رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران از تبادل اطلاعات مطالعاتی و اجرایی در تهران و دیگر شهرهای در حال توسعه گردشگری خبر داد.
کد خبر : ۱۲۱۰۸۶

به گزارش صد آنلاین به نقل از روابط عمومی ستاد گردشگری شهرداری تهران، امیر قاسمی از سیاست های اجرایی این ستاد عقد تفاهم نامه در راستای تبادل اطلاعات و تجربیات اجرایی در جهت توسعه گردشگری شهری اعلام کرد.


وی با اشاره به شرکت در نمایشگاه بین المللی شهر پایدار درجزیره کیش،دست آورد های حضور در این نمایشگا را مثبت ارزیابی کرد و افزود:تبادل اطلاعات و تجربیات از سوی تهران با دیگر شهرها و استان های گردش پذیر از مهم ترین اهداف شرکت در این نمایشگاه بود که خوشبختانه با رایزنی ها و عقد تفاهم نامه با شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم این مهم انجام شد.


وی در ادامه افزود:محورهای همکاری طرفین در تفاهمنامه همکاری بین ستاد گردشگری شهرداری تهران و شرکت سرمایه گذاری منطقه آزاد قشم با موضوعات همکاری در بهره‌گیری از قابلیت‌ها و ظرفیت‌های تخصصی هریک ازطرفین به منظور خدمات به استفاده‌کنندگان از مقاصد گردشگری، تبادل دانش، تجربیات و مستندات طرفین با به اشتراک گذاشتن تجربیات و یافته های علمی،  انجام فعالیت‌های مشترک علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی درجهت تولید، حفظ و نگهداری، نمایش و اشاعه آثار موزه‌ای و میراث هویتی و فرهنگی- گردشگری، تبادل اطلاعات علمی از طریق فراهم نمودن امکان دسترسی به کتابخانه و بهره برداری از منابع علمی شامل کتب، نشریات و سایر مدارک علمی با رعایت حقوق مادی و معنوی،  همکاری مشترک طرفین در حوزه تولید محتوای علمی کتب و نشریات تخصصی گردشگری و تفریحی، همکاری مشترک در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی،  قراردادن لینک ارتباطی پایگاه اطلاع رسانی هر دو طرف در وب سایت طرف مقابل و امکان بهره مندی طرفین از فضاهای تبلیغاتی مجازی یکدیگر جهت معرفی فعالیت های طرفین می باشد.


وی همچنین در پایان افزود: ارائه و تولید نقشه گردشگری، معرفی سامانه جامع گردشگری شهر تهران، ارائه موشن گرافی مسیرهای پیاده گردی و... از مواردی بود که در این نمایشگاه برای مخاطبین معرفی شد

مهدی حسینی مغویان
نویسنده:
مهدی حسینی مغویان
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها