آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۰۹
قتل مرد جوان با اسلحه کلاش
بازدید:۶۸
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: شخصی که در سال 84 مرتکب قتل در شهرستان خفر شده بود، سرانجام در استان اصفهان دستگیر شد.
کد خبر : ۱۲۱۰۷۱

به گزارش صد آنلاین،  رئیس پلیس آگاهی استان فارس گفت: شخصی که در سال 84 مرتکب قتل در شهرستان خفر شده بود، سرانجام در استان اصفهان دستگیر شد.

 

 

 

سرهنگ کاووس حبیبی ، بیان کرد: به دنبال وقوع قتل مردی 30 ساله با اسلحه کلاش در بهمن‌ماه سال 84 در یکی از روستاهای شهرستان خفر توسط شخصی به هویت معلوم و متواری شدن قاتل، شناسایی و دستگیری متهم به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی فارس قرار گرفت.  

 

 

 

وی با بیان اینکه از قاتل هیچ سر نخی وجود نداشت، تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان تحقیقات خود را مجددا آغاز و با انجام کارهای اطلاعاتی گسترده مخفیگاه قاتل متواری را در استان اصفهان شناسایی کردند. رئیس پلیس آگاهی استان ادامه داد: کارآگاهان پس از اخذ نیابت قضایی به اصفهان اعزام و پس از ساعت‌ها تعقیب و مراقبت، موفق شدند قاتل را دستگیر و به شیراز انتقال دهند. سرهنگ حبیبی با بیان اینکه قاتل 45 ساله در بازجویی اولیه ضمن اعتراف به ارتکاب قتل، علت را اختلافات قبلی عنوان کرد، گفت: متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد. این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: مجرمان و افراد هنجارشکن بدانند که چشمان تیزبین پلیس همیشه ناظر بر اعمال آنان است و دیر یا زود برابر قانون به سزای عمل مجرمانه خود خواهند رسید.

 

حادثه 24

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها