آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶
وزیر دفاع آمریکا از اتمام ارسال سامانه‌های پدافندی «تاد» به فلسطین خبر داد
بازدید:۲۵۹
صد آنلاین | وزیر دفاع آمریکا روز دوشنبه گفت که واشنگتن هر کاری بتواند برای دفاع از رژیم صهیونیستی انجام خواهد داد.
کد خبر : ۱۲۰۹۹۱

به گزارش صد آنلاین، «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا امروز (دوشنبه) از اتمام ارسال سامانه‌های پدافندی «تاد» به فلسطین اشغالی خبر داد.

 

 

 

 

آستین در گفتگو با خبرنگاران پیش از سفر به کی‌یف گفت که ارتش آمریکا ارسال سامانه‌های ضدموشکی تاد به رژیم صهیونیستی را به پایان رسانده و اکنون در محل خود قرار دارند.

به نوشته خبرگزاری «رویترز»، وی از بیان عملیاتی‌شدن این سامانه‌ها خودداری کرد، اما اظهار داشت: «ما این توانایی را داریم که خیلی سریع آن را به بهره‌برداری برسانیم و مطابق انتظارات خود پیش برویم».

وزیر دفاع آمریکا در پاسخ به سوالی درباره اظهارات «جو بایدن» رئیس جمهور این کشور مبنی بر اطلاع‌داشتن از زمان و چگونگی اقدام رژیم صهیونیستی علیه ایران، تصریح کرد: «سخت است که بگوییم دقیقاً آن حمله چگونه خواهد بود».

طبق این گزارش، آستین ادامه داد: «در نهایت، این تصمیم اسرائیل است و اینکه آیا اسرائیلی‌ها معتقدند [شدت آن] متناسب است یا خیر و اینکه ایرانی‌ها چگونه آن را درک می‌کنند، دو چیز متفاوت است».

وی همچنین افزود: «ما هرکاری را که بتوانیم انجام خواهیم داد تا تنش‌ها را کاهش دهیم و امیدواریم که هر دو طرف شروع به کاهش تنش کنند. بنابراین، خواهیم دید که چه اتفاقی می‌افتد».

جوان آنلاین 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها