۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۴۳
کینه از زن همسایه با قتلش تمام شد
بازدید:۱۸۴۷
صد آنلاین | مرد همسایه که به‌دلیل لو رفتن فرزندانش و دستگیری آنها از سوی پلیس از زن همسایه کینه به دل گرفته بود، دست به جنایتی آتشین زد.
کد خبر : ۱۲۰۹۸۹

 

به گزارش صد آنلاین، 13مهر امسال مأموران پلیس کرمانشاه در جریان ناپدید شدن زنی 60ساله قرار گرفتند. خانواده این زن می‌گفتند که مادرشان برای انجام کاری از خانه خارج شده و دیگر برنگشته است.

 

 

 

 

درحالی‌که تحقیقات برای یافتن ردی از زن گمشده آغاز شده بود، ساعاتی بعد، جسد نیمه‌سوخته او در حاشیه شهر پیدا شد. پیدا شدن جسد سوخته این زن شایعات مختلفی را در سطح شهر به همراه داشت و همین باعث شد که تحقیقات گسترده‌ پلیس برای کشف راز جنایت آغاز شود. کارآگاهان در جریان بررسی‌‌‌های تخصصی به ردی از همسایه مقتول دست یافتند. مردی میانسال که در طبقه دوم ساختمان مقتول زندگی می‌کرد. بررسی دوربین‌های مداربسته از این حکایت داشت در همان روزی که زن 60ساله گم شده بود، این مرد سوار بر یک خودروی پژوی مشکی وی را تعقیب کرده و دقایقی بعد نیز او را سوار ماشینش کرده بود.

 

با این اطلاعات، مرد همسایه دستگیر شد و در بازجویی‌ها اسرار جنایت هولناک خود را فاش کرد. او گفت: چند روز پیش مأموران پلیس برای دستگیری پسرهایم به اتهام سرقت به مقابل خانه ما آمدند. آن روز زن همسایه که شاهد حضور مأموران مقابل خانه ما بود، فریاد زد که فلانی در را باز نکن و همین باعث شد که مأموران مطمئن شدند که فرزندانم داخل هستند. آن روز مأموران فرزندانم را دستگیر کردند و من تصور می‌کردم که زن همسایه باعث این اتفاق شده است. به همین دلیل از او کینه به دل گرفتم و روز حادثه وقتی دیدم در حال عبور از کوچه است، توقف کردم و خواستم سوار ماشین شود.

متهم ادامه داد: در بین راه چند قرص خواب آور داخل آبمیوه ریختم و به او تعارف کردم. وقتی بیهوش شد، او را به خانه یکی از پسرانم بردم و سوار بر یک خودروی سرقتی کردم. بعد هم به حاشیه شهر بردم و با ریختن بنزین، جسد او را آتش زدم.

با اعترافات متهم به این جنایت هولناک، تحقیقات تکمیلی در این پرونده ادامه دارد./ همشهری آنلاین 

 
 
 

لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها