آخرین اخبار
۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۵
سورپرایز گاریدو برای دیدار با السد ؟ / پرسپولیس با ترکیب خاص مقابل تیم قطری
بازدید:۳۴۷
صد آنلاین | خوان کارلوس گاریدو هنوز برای انتخاب ترکیب نهایی پرسپولیس در دیدار مقابل السد به جمع‌بندی نرسیده است.
کد خبر : ۱۲۰۹۶۶

به گزارش صد آنلاین، پرسپولیس درحالی از چند روز قبل برای برگزاری بازی مقابل السد راهی دوحه شده که چند بازیکن پرسپولیس در دسترس کادرفنی نیستند و نمی توانند پرسپولیس را برای بازی امشب همراهی کنند. محمدحسین کنعانی‌زادگان و اوستون اورونوف مصدومان پرسپولیس هستند که در تهران ماندند و سعید صادقی هم به دلیل مسائل انضباطی از لیست این بازی خط خورد.


نکته جالب در خصوص این بازی این است که خوان کارلوس گاریدو برای انتخاب ترکیب اصلی تیمش دچار تردید است و هنوز به جمع‌بندی نهایی در خصوص چند پست نرسیده است. یکی از این پست‌ها دفاع میانی است و گاریدو باید از بین مرتضی پورعلی‌گنجی و فرشاد فرجی یک نفر را به عنوان زوج گیورگی گولسیانی انتخاب کند.

همچنین با توجه به اینکه امید عالیشاه چند هفته به دلیل مصدومیت غایب بود، گاریدو در خصوص فیکس بازی دادن به کاپیتان اول تیمش تردید دارد و مشخص نیست عالیشاه از ابتدا به میدان خواهد رفت یا خیر. همچنین ممکن است گاریدو با فیکس بازی دادن به لوکاس ژوائو السدی‌ها و البته هموطنش فلیکس سانچس را سورپرایز کند و دست به کار عجیبی بزند.

از قطر خبر رسیده سرمربی پرسپولیس در آخرین تمرین، ترکیب اصلی را جدا نکرده و بازیکنان اصلی و دخیره را به صورت همزمان در کنار هم قرار داده است. قرار است امروز و در جلسه فنی قبل از بازی جمع بندی های نهایی انجام گیرد و گاریدو ترکیب اصلی تیمش را انتخاب کند.

با این حال ترکیب احتمالی پرسپولیس برای بازی مقابل السد به این شکل خواهد بود: الکسی گندوز، میلاد محمدی، ایوب العملود، گیورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی گنجی (فرشاد فرجی)، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه و لوکاس ژوائو (علی علیپور).

خبر ورزشی

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها