آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۲:۲۱
پرسپولیس برای بردن السد محکوم به پیروزی است
بازدید:۲۰۳
صد آنلاین | افشین پیروانی در تمرین پیش از بازی با السد تأکید کرد که پرسپولیس برای بردن این دیدار محکوم به پیروزی است و مصدومیت بازیکنان تأثیری بر عزم تیم ندارد.
کد خبر : ۱۲۰۹۱۰

به گزارش صد آنلاین،افشین پیروانی، مدیر تیم فوتبال پرسپولیس، در حاشیه تمرین آخر این تیم پیش از دیدار حساس مقابل السد قطر، در گفتگو با خبرنگاران درباره شرایط تیمش صحبت کرد. او با اشاره به اهمیت این بازی و الزام تیم برای پیروزی، تأکید کرد که پرسپولیس برای ادامه رقابت‌ها محکوم به برد است.

 

 

پیروانی همچنین به مصدومیت چند بازیکن تیم اشاره کرد و گفت که این موضوع تأثیری بر کیفیت بازی تیم نخواهد داشت. از سوی دیگر، او به حواشی ایجاد شده پیرامون اکرم عفیف و بازیکنان ایرانی پرداخت و تأکید کرد که فوتبال جای کری خوانی نیست و بازیکنان باید در زمین توانایی خود را نشان دهند. پیروانی همچنین از سلب میزبانی از پرسپولیس انتقاد کرد و معتقد بود که اگر تیمش در ورزشگاه آزادی بازی می‌کرد، احتمال پیروزی‌شان بیشتر می‌شد. در ادامه صحبت‌های او را بیشتر بررسی می‌کنیم.

 


شرایط خوب پرسپولیس قبل از دیدار با السد

افشین پیروانی در ابتدای صحبت‌هایش به وضعیت تیم پرسپولیس و تمرینات خوب بازیکنان اشاره کرد و گفت: «شرایط تیم‌مان خوب است و تمرینات خوبی داشتیم. در بازی‌ای که بیرون از خانه و در زمین الاهلی عربستان داشتیم، نشان دادیم که تیم بزرگی داریم و فردا هم با تیم السد بازی داریم که بازیکنان خارجی زیادی دارد و تیم قدرتمندی است.» او با تأکید بر حساسیت بازی مقابل السد افزود: «ما با یک باخت و یک مساوی در جدول هستیم و محکوم به برد در این بازی هستیم. امیدوارم بتوانیم بهترین عملکرد خود را ارائه دهیم و نتیجه دلخواه را بگیریم.»

 


مصدومیت بازیکنان و نگرانی‌های کادر فنی

پیروانی در ادامه به مصدومیت چند بازیکن پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «تنها مشکلی که داریم، مصدومیت ۲-۳ بازیکن است اما مطمئنا بازیکنان جایگزین به خوبی می‌توانند بازی کنند. پرسپولیس تیم بزرگی است و بازیکنان باکیفیت زیادی دارد که می‌توانند در چنین بازی‌های مهمی خود را نشان دهند.» او از اهمیت روحیه تیمی و تلاش بازیکنان برای جبران این غیبت‌ها صحبت کرد و تأکید داشت که تیم همیشه آماده است تا بهترین عملکرد را به نمایش بگذارد.

 


حواشی پیرامون اکرم عفیف و بازیکنان ایرانی

یکی از موضوعات جنجالی قبل از این دیدار، حواشی ایجاد شده بین اکرم عفیف، بازیکن السد، و بازیکنان ایرانی بود. پیروانی در پاسخ به سؤالات خبرنگاران درباره این موضوع گفت: «هر بازی شرایط خاص خودش را دارد و هر بازیکن باید خودش را در زمین نشان دهد. هر بحث و کری‌خوانی جنبه‌های هواداری دارد و این مسائل نباید روی عملکرد بازیکنان تأثیر بگذارد.» او با تأکید بر جوانمردانه بودن فوتبال گفت: «لفظ انتقام و درگیری در فوتبال جایگاهی ندارد. در نهایت ما پرسپولیس هستیم و باید بهترین عملکرد خود را نشان دهیم.»

 


شکست استقلال مقابل السد و تأثیر آن بر پرسپولیس

پیروانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش به شکست استقلال مقابل السد اشاره کرد و گفت: «اینکه یک تیم بازی را برده و ما هم ببریم یا یک تیم باخته و ما هم ببازیم درست نیست. هر روز و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد.» او همچنین به سختی‌های بازی‌های خارج از خانه و غیبت هواداران پرشور پرسپولیس در این بازی‌ها اشاره کرد و افزود: «این سومین بازی ماست و متأسفانه نمی‌توانیم از امتیاز حضور در ورزشگاه آزادی و حمایت هواداران استفاده کنیم. این برای ما یک امتیاز بزرگ بود که از دست دادیم.»

 


سلب میزبانی از پرسپولیس و اعتراض پیروانی

یکی از موضوعات مهم مطرح شده در این گفتگو، سلب میزبانی از پرسپولیس برای دیدار با الغرافه بود. پیروانی در این باره گفت: «متأسفانه این اتفاق خوبی نبود. من نباید جوابگو باشم اما کسانی که تصمیم‌گیرنده بودند و باعث شدند ما حداقل دو بازی خانگی در کشورمان نداشته باشیم، باید جوابگو باشند.» او از شرایط استادیوم آزادی انتقاد کرد و گفت: «سه سال است که استادیوم آزادی را تعمیر می‌کنید. امیدوارم شرایطی فراهم شود که ما بتوانیم حداکثر استفاده را از میزبانی در کشور خودمان داشته باشیم.»

 


کیفیت تیم و تلاش برای نتایج بهتر

در پایان، پیروانی به کیفیت بالای تیم پرسپولیس اشاره کرد و گفت: «ما تیم و بازیکنان و کادر فنی خوبی داریم. فوتبال برد و باخت دارد اما ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بتوانیم در جدول در حد نام پرسپولیس ظاهر شویم.» او از عزم تیم برای مبارزه در تمام بازی‌ها صحبت کرد و تأکید کرد که پرسپولیس همیشه برای پیروزی می‌جنگد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها