آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۲۰
حاشیه‌سازی در روز بازی استقلال و ذوب آهن | شکایت مربی بدنساز به حراست سازمان لیگ
بازدید:۲۵۴
صد آنلاین | بعد از سوت پایان بازی، لحظه‌ای شاداب به درگیریی تبدیل شد که مربی بدنساز ذوب آهن شکایتی را از لیدرهای استقلال ثبت کرد.
کد خبر : ۱۲۰۸۹۹

به گزارش صد آنلاین،در روز حساس و پرتنش بازی استقلال و ذوب آهن، یک حادثه ناگوار در ورزشگاه شهرقدس، لحظات شاداب را به تلخی تبدیل کرد. مربی بدنساز تیم ذوب آهن، که خانواده‌اش را به این بازی آورده بود، پس از سوت پایان بازی، برای تقسیم خوشحالی‌اش به سمت آنها رفت، اما این اقدام به درگیری با لیدرهای استقلال منجر شد.

 


لحظه شاداب به درگیری بدل شد

پس از پایان بازی و در حالی که خانواده مربی بدنساز در جایگاه بانوان ورزشگاه حضور داشتند، لیدرهای استقلال آنها را شناسایی کرده و بین آنها درگیری ایجاد کردند. این درگیری به قدری شدید بود که در نهایت گوشی تلفن همراه دختر مربی بدنساز آسیب دید. لحظاتی که می‌توانست صرف شادی و جشن‌گرفتن شود، به یک صحنه ناخوشایند تبدیل شد.

 


شکایت و پیگیری حقوقی

بعد از این حادثه، مربی بدنساز تیم ذوب آهن تصمیم گرفت تا شکایتی را از لیدرهای استقلال به حراست سازمان لیگ ثبت کند. باشگاه ذوب آهن به دنبال پیگیری حقوقی این واقعه است و می‌خواهد به این موضوع رسیدگی شود. این اتفاق نشان‌دهنده نیاز به ایجاد فضایی آرام و بدون تنش در ورزشگاه‌ها و رویدادهای ورزشی است.

 

 

درگیری‌های ناشی از شناسایی و تعاملات نادرست در ورزشگاه‌ها نه تنها آسیب‌های جسمی به دنبال دارد، بلکه می‌تواند باعث آسیب به روابط و روحیه ورزشی نیز شود. این موضوع باید به دقت بررسی شود تا از بروز چنین حوادثی در آینده جلوگیری شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها