آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۸
سورپرایز السد برای افشین پیروانی | لحظه‌های احساسی در تمرین پرسپولیس
بازدید:۷۴۴
صد آنلاین | در آخرین تمرین پرسپولیس پیش از دیدار با السد، افشین پیروانی پیراهن شماره ۵ این باشگاه را به عنوان هدیه دریافت کرد و به شدت شگفت‌زده شد.
کد خبر : ۱۲۰۸۹۶

به گزارش صد آنلاین،

افشین پیروانی، مدیر تیم پرسپولیس و بازیکن سابق تیم السد، در آخرین تمرین پرسپولیس قبل از دیدار حساس با این تیم، با سورپرایزی غیرمنتظره مواجه شد. باشگاه السد به پاس خدمات و یادآوری دوران طلایی او، پیراهن شماره ۵ را به وی هدیه داد.

 


لحظات احساسی در تمرین پرسپولیس

 

در این تمرین، حضور افشین پیروانی باعث جلب توجه مدیران و بازیکنان السد شد. این باشگاه به پاس قدردانی از پیروانی، پیراهنی که متعلق به او بود را اهدا کرد. این هدیه نه تنها برای پیروانی، بلکه برای همه حاضران در تمرین لحظه‌ای احساسی و به یاد ماندنی به ارمغان آورد.

 


سابقه افشین پیروانی در السد

 

افشین پیروانی در اواسط دهه ۱۳۷۰ به همراه علی دایی به تیم السد پیوست و مدت کوتاهی در این باشگاه بازی کرد. پس از آن، او به پرسپولیس بازگشت و در دوران حضورش در این تیم موفق به کسب عناوین قهرمانی نیز شد. این تاریخچه باعث شده که پیراهن شماره ۵ برای او یادآور خاطرات شیرین و موفقیت‌های بزرگ باشد.

 


گفتگوهای صمیمانه

 

در این دیدار، مسئولان باشگاه السد با پیروانی صحبت‌های گرم و صمیمانه‌ای داشتند که نشان از احترام و دوستی میان آن‌ها بود. پیروانی نیز از این موضوع قدردانی کرد و با اشتیاق به یادآوری خاطرات خود در این باشگاه پرداخت.

 


نتیجه‌گیری:

 

این هدیه از سوی باشگاه السد نشان‌دهنده ارتباط و احترام میان پیروانی و این باشگاه است. افشین پیروانی با دریافت پیراهن شماره ۵ به عنوان یادگاری از دوران بازی‌اش، نه تنها به یادآوری روزهای خوب گذشته پرداخت، بلکه یادآور دوستی‌ها و روابط عمیق میان بازیکنان و باشگاه‌ها نیز شد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها