آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
پرسپولیس در قطر به مصاف الغرافه می‌رود؟ | پیش‌بینی‌های جالب درباره میزبانی
بازدید:۱۷۰
صد آنلاین | برنامه‌ریزی‌های عجیب در فوتبال آسیا؛ پرسپولیس به احتمال زیاد در دوحه با الغرافه به میدان می‌رود.
کد خبر : ۱۲۰۸۷۷

به گزارش صد آنلاین،پس از آنکه استقلال برای میزبانی از النصر عربستان در امارات به توافق رسید، حالا پرسپولیس نیز با سرنوشت مشابهی مواجه شده است. کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کرده که این تیم باید از الغرافه در یک کشور ثالث میزبانی کند و به نظر می‌رسد قطر می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای این میزبانی باشد.

 


پیشنهاد امارات برای استقلال و گمانه‌زنی‌ها درباره پرسپولیس

استقلال به عنوان میزبان بازی با النصر عربستان، امارات را پیشنهاد داده و این بازی قرار است چند روز دیگر در دبی برگزار شود. حال باید دید آیا پرسپولیس نیز قادر خواهد بود تا در قطر از الغرافه میزبانی کند یا نه. این موضوع در صورت تحقق، همزمانی جالبی را رقم خواهد زد و قطر را به کانون توجهات ورزشی تبدیل می‌کند.

 


تاریخ‌های مهم و رویدادهای همزمان در قطر

طبق برنامه اعلامی در لیگ نخبگان، پرسپولیس باید روز چهاردهم آبان ماه از الغرافه قطر میزبانی کند. این در حالی است که کشور قطر به عنوان میزبان الکلاسیکو اسطوره‌های بارسلونا و رئال مادرید در روز هشتم آبان، در مرکز توجهات جهانی قرار خواهد گرفت. همچنین، در همان بازه زمانی، مسابقات فرمول یک در قطر برگزار خواهد شد، که خود دلیلی بر توجه بیشتر به این کشور خواهد بود.

 


آینده میزبانی پرسپولیس

حالا باید دید آیا گمانه‌زنی‌ها درباره میزبانی پرسپولیس از الغرافه در قطر درست از آب درمی‌آید یا خیر. اگر این باشگاه بتواند در دوحه از حریف خود میزبانی کند، نه تنها یک اتفاق جالب توجه دیگر را رقم زده بلکه می‌تواند به یکی از نقاط عطف ورزشی قطر در این بازه زمانی تبدیل شود.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها