۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
سیگارهای قاچاقی که دود نشدند
بازدید:۲۳۸
صد آنلاین | فرمانده انتظامی شهرستان کاشان از کشف ۶۰۶ هزار نخ سیگار قاچاق در کاشان خبر داد.
کد خبر : ۱۲۰۸۳۶
 

به گزارش صد آنلاین، سرهنگ ایرج کاکاوند ضمن اشاره به کشف سیگار قاچاق در ‌کاشان، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران انتظامی کلانتری 12 ولی‌عصر(عج)، در دو مرحله از فعالیت دو نفر در زمینه تهیه و توزیع سیگار قاچاق در سطح شهرستان کاشان مطلع شدند.

 

 

 

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مرجع قضایی به بازرسی از مخفیگاه متهمان پرداخته که در نهایت 606 هزار و 640 نخ سیگار و هفت هزار و 802 عدد تنباکو غیربهداشتی و قاچاق که فاقد هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بودند، کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کاشان با اشاره به اینکه ارزش محموله کالای قاچاق مکشوفه برابر نظر کارشناسان بیش از 15 میلیارد ریال برآورد شده است، تصریح کرد: در این رابطه سه نفر متخلف پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی با بیان اینکه کالای قاچاق ضربه محکمی به اقتصاد کشور وارد می‌کند، گفت: پلیس بر اساس رسالت خود با کالای قاچاق مبارزه می‌کند و در این زمینه با تمام توان در زمینه مبارزه با کالای قاچاق تلاش می‌کند و با احدی در این زمینه مماشات نمی‌کند.

 
کاکاوند در بخش دیگری از سخنان خود از کشف قرص‌های غیرمجاز در کاشان خبر داد و تصریح کرد: ماموران کلانتری 11 غیاث‌الدین جمشید کاشانی در بازرسی از فرد متهم پس از هماهنگی با مقام غذایی 50 هزار قرص متادون غیرمجاز و 50 گرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.
تسنیم

 

 
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها