آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۷
نگاهی به برنامه های ورزشی صندوق بازنشستگی فولاد به مناسبت هفته تربیت بدنی
بازدید:۸۴۵
صد آنلاین | 26 مهر تا 2 آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است. به همین مناسبت در این گزارش به اقدامات صندوق بازنشستگی فولاد در حوزه ورزش و تربیت بدنی اشاره می شود.
کد خبر : ۱۲۰۸۳۰

به گزارش صد آنلاین، روابط عمومی صندوق بازنشستگی فولاد در گزارشی اعلام کرد : 26 مهر تا 2 آبان به عنوان هفته تربیت بدنی نام گذاری شده است. به همین مناسبت در این گزارش به اقدامات صندوق بازنشستگی فولاد در حوزه ورزش و تربیت بدنی می پردازیم.
یکی از مهم ترین ماموریت ها و رسالت های صندوق بازنشستگی فولاد، ارتقای سلامت بازنشستگان است. بدیهی است در کنار ارائه خدمات درمانی مطلوب به بازنشستگان، ترویج فرهنگ ورزش و تربیت بدنی در میان این عزیزان نقش بسزایی در سلامت جسمی و روانی آنان خواهد داشت.


به همین منظور، صندوق فولاد برای نخستین بار اقدام به برگزاری المپیاد ورزشی بازنشستگان این صندوق نمود.


مرحله استانی المپیاد در شهریورماه در دفاتر امور بازنشستگی مناطق شامل تهران، اصفهان، کرمان، مازندران، شاهرود، بافق و اهواز و با همکاری هیات های ورزشی استان ها در رشته های تنیس روی میز، دارت، تیراندازی با اسلحه بادی، شنا و شطرنج برگزار شد.


با برگزاری مرحله استانی منتخبان این مرحله مشخص شدند و قرار است در مرحله نهایی و اختتامیه که در آبان ماه برگزار می شود به رقابت بپردازند.


حضور بازنشستگان ورزشکار که شماری از آنان در زمره قهرمانان مدال آور جهانی هستند از جمله ویژگی های مهم این المپیاد است.


همچنین به غیر از برگزاری المپیاد در مناسبت های تقویمی نیز در دفاتر امور بازنشستگی مسابقات ورزشی میان بازنشستگان برگزار می شود که این مسابقات نیز با استقبال بازنشستگان همراه است.


 در مجموع، صندوق بازنشستگی فولاد به مقوله ورزش و تربیت بدنی اهتمام ویژه ای دارد و برنامه های آینده صندوق در این خصوص توسعه خواهد یافت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها