آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۶
ترامپ مدعی شد نتانیاهو از  او مشورت گرفت
بازدید:۲۷۴
صد آنلاین | دونالد ترامپ رییس جمهور پیشین ایالات متحده در جریان یک کمپین انتخاباتی در ایلت پنسیلوانیا گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل به او تلفن زده و از او مشورت خواسته است. ترامپ که سرگرم مبارزات انتخاباتی است، افزود نتانیاهو در موقعیت کنونی نه از جو بایدن ریس جمهور آمریکا بلکه از او مشورت خواسته و به همین دلیل روز شنبه ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) به او تلفن کرده است.
کد خبر : ۱۲۰۸۲۸

 

به گزارش صد آنلاین،  دویچه وله: دونالد ترامپ رییس ‌جمهور پیشین ایالات متحده در جریان یک کمپین انتخاباتی در ایلت پنسیلوانیا گفت که بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر اسرائیل به او تلفن زده و از او مشورت خواسته است.
 
 
 
 
ترامپ که سرگرم مبارزات انتخاباتی است، افزود نتانیاهو در موقعیت کنونی نه از جو بایدن ریس جمهور آمریکا بلکه از او مشورت خواسته و به همین دلیل روز شنبه ۱۹ اکتبر (۲۸ مهر) به او تلفن کرده است.
 
ترامپ بارها جو بایدن را متهم کرده که جلوی نتانیاهو و دولتش را برای ادامه جنگ گرفته و به اندازه کافی از اسرائیل حمایت نکرده است.
 
بر اساس تحقیقی که از سوی پژوهشگران دانشگاه رابون در آمریکا انجام شده، از زمان حمله گروه تروریستی حماس به اسرائیل در هفتم اکتبر سال گذشته، میزان کمک‌های نظامی آمریکا به اسرائیل به نزدیک ۱۸ میلیارد دلار رسیده است. 
 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها