آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۵
باشگاه استقلال سهراب بختیاری زاده را سوزاند ! / طعنه تند پیشکسوت استقلال به حسینی
بازدید:۳۰۷
صد آنلاین | علیرضا اکبرپور مهاجم اسبق استقلال گفت: بازیکنی که دلش به حال هوادار می سوزد، باید ناراحت باشد نه اینکه اینطوری روی سکوها بخندد.
کد خبر : ۱۲۰۸۲۰

به گزارش صد آنلاین، علیرضا اکبرپور در مورد انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت استقلال گفت: به هر حال فوتبال است و هر بازی شرایط خاص خودش را دارد. شاید مربی خارجی هم در هفته های اول بد نتیجه بگیرد، استراماچونی هم همین بود. در یکی دو هفته نمی شود معجزه کرد و فقط می شود تیم را از نظر روحی بالا آورد. نمی شود تقصیر شکست برابر ذوب آهن را گردن سهراب بختیاری زاده انداخت. از روزی که سهراب آمد گفتند مربی خارجی و او موقتی است، از نظر من سهراب را خراب کردند. وقتی اسم مربی موقت می آید، بازیکنان حرفش را گوش  نمی کنند چون می گویند او نهایت دو، سه هفته هست و بعدش می رود. وقتی یکی را می گذاری مربی موقت نتیجه اش همین می شود.


مهاجم اسبق استقلال در ادامه با انتقاد از بازیکنان استقلال هم گفت: در حال حاضر عشق و تعصب وجود ندارد و فقط پول حرف می زند. بازیکنان فعلی وقتی در زمین نیستند روی سکوها می خندند و در پایان بازی متلک هم می اندازند.

او در پاسخ به این سوال که آیا منظورش سیدحسین حسینی است یا نه هم گفت: بازیکنی که دلش به حال هوادار می سوزد، باید ناراحت باشد نه اینکه اینطوری روی سکوها بخندد. خودم شاگرد حجازی بودم و تا جایی که می دانم راه حجازی این شکلی نبود و کسی  که دلش برای هوادار می سوزد، نباید بعد از بازی زخم زبان بزند. من از رفتارهای حسینی در پایان بازی با ذوب آهن احساس خوبی نداشتم. او زحمتش را کشیده است و خیلی زمان ها دروازه استقلال را نجات داده است ولی هواداران را نباید با حرف هایش آزرده کند.

اکبرپور در مورد انتخاب موسیمانه به عنوان سرمربی استقلال هم گفت: به هرحال مربی های مختلف به باشگاه  معرفی می شوند، استراماچونی هم زمانی که سرمربی استقلال شد، شناخت جزیی از او داشتیم. طبق رزومه سرمربی را جذب می کنند و باید براساس جیبتان مربی انتخاب کنید. فکر می کنم موسیمانه از موفق ترین سرمربیان قاره آفریقا است و شاید سبک بازی استقلال را تغییر بدهد چون سبک فوتبال آفریقا با همه جای دنیا متفاوت است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها