۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۶
خودور  قاچاق لاکچری در شمال تهران جولان می داد
بازدید:۱۵۵۷
صد آنلاین | رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از کشف یک دستگاه خودوری قاچاق در شمال شهر تهران خبر داد و گفت: کارشناسان ارزش این خودرو را بیش از ۷۰ میلیارد ریال برآورد کرده‌اند.
کد خبر : ۱۲۰۷۹۶

به گزارش صد آنلاین،  سرهنگ کارآگاه مهدی افشاری، رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ گفت: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مأمورین این پلیس موفق به کشف محل نگهداری خودروی قاچاق در محدوده شمال تهران شدند.

 

 

 

 

این مقام انتظامی عنوان داشت: در پی اقدامات اطلاعاتی مشخص شد یک دستگاه خودروی سواری لکسوس قاچاق در داخل پارکینگ ساختمان مسکونی واقع در ولنجک پارک که به وسیله کامیون‌های خودور بر به این مکان منتقل شده است.

سرهنگ افشاری افزود: مأمورین این پلیس محل موصوف را بازرسی که مشخص شد محل پارکینگ ساختمانی مسکونی بوده که مشاهده می‌نمایند یک دستگاه خودروی سواری لکسوس در این محل پارک که شماره شاسی، موتور و اتاق غیر فابریک و با سند مطابقت ندارد و فاقد هرگونه اسناد و مدارک گمرکی بوده و در سامانه نیز ثبت نشده است.

این مقام انتظامی افزود: پرونده قضائی مربوطه تشکیل و به همراه متهم به مرجع قضائی معرفی شد.

وی با بیان اینکه کارشناسان ارزش خودروی قاچاق را بیش از ۷۰ میلیارد ریال اعلام کرده‌اند، تصریح کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز در جامعه انضباط اقتصادی را در پی دارد، لذا از شهروندان درخواست کرد در صورت مشاهده هرگونه قاچاق و یا احتکار کالا با این پلیس به شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ ویا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

جوان آنلاین 
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها