آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲
النصر آخرین حضور سهراب بختیاری زاده در استقلال؟ / نظر سرمربی جدید استقلال درباره سهراب
بازدید:۳۱۹
صد آنلاین | هنوز باشگاه استقلال اظهار نظر مشخصی در مورد آینده کاری مربی موقت این تیم انجام نداده است و شاید در پایان بازی با النصر در هفته سوم لیگ نخبگان آسیا ماموریت او در این باشگاه به پایان برسد.
کد خبر : ۱۲۰۷۹۴

به گزارش صد آنلاین، در بیانیه شب گذشته باشگاه استقلال هیچ اظهار نظری در مورد آینده سهراب بختیاری زاده دیده نشد تا برخی این برداشت را کنند با حضور پینتسو موسیمانه، ماموریت او در استقلال تمام می شود.


سهراب بختیاری زاده بعد از جدایی جواد نکونام به عنوان مربی موقت استقلال انتخاب شد؛ با این شرط که با انتخاب سرمربی جدید به عنوان مربی و یا سرپرست به کارش در این تیم ادامه بدهد.

با این حال باشگاه هرگز اظهار نظر رسمی در مورد ادامه کار با بختیاری زاده نکرده و برخی بر این باور هستند که در پایان بازی با النصر ماموریت او در استقلال به پایان می رسد و این مربی قرار نیست در کادرفنی موسیمانه کار کند.

البته در مورد بختیاری زاده یک روایت دیگر هم وجود دارد؛ اینکه او دوست ندارد در کادرفنی تیمی باشد که در تصمیمی گیری ها نقشی نداشته باشد و به همین دلیل خودش تمایل ندارد با موسیمانه کار کند.

هرچه هست تمام این مسائل فعلا در حد گمانه زنی است و بعد از بازی با النصر مشخص می شود سرنوشت سهراب بختیاری زاده در استقلال چه می شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها