آخرین اخبار
۲۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۳
وام فوری 150 میلیونی با اقساط بلند مدت +جزئیات دریافت
بازدید:۱۱۵
صد آنلاین | متقاضیان می‌توانند با نرخ سود چهار درصد، وام خود اشتغالی 150 میلیون تومانی بانک سپه را برای راه‌اندازی کسب و کار خود دریافت کنند.
کد خبر : ۱۲۰۷۴۷

به گزارش صد آنلاین،  برای دریافت این وام، متقاضیان نیاز به ارائه معرفی‌نامه از سازمان بهزیستی، بنیاد شهید و امور ایثارگران یا کمیته امداد امام خمینی دارند. همچنین، برای دریافت وام، متقاضیان باید بدون بدهی به بانک و چک برگشتی باشند. علاوه بر این، لازم است که متقاضیان حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز با حداقل مبلغ 100 هزار تومان افتتاح کنند تا بتوانند تسهیلات اشتغال‌زایی را دریافت نمایند.

 

 

مشاغل واجد شرایط برای وام خود اشتغالی

این وام به افرادی که قصد راه‌اندازی کسب‌وکار شخصی دارند، تعلق می‌گیرد. مشاغل قابل قبول برای دریافت وام شامل موارد زیر است:

  • کسب‌وکارهای خانگی و مشاغل روستایی
  • مشاغل مرتبط با زنان سرپرست خانوار
  • صنایع دستی مانند قالی‌بافی، فرش‌بافی، گلیم‌بافی
  • تولید پوشاک، چرم و مصنوعات نمدی
  • فعالیت‌های کشاورزی، پرورش ماهی، تولید میوه خشک، مرغداری و دامداری

همچنین فارغ‌التحصیلان مراکز دانشگاهی و افرادی که دیپلم کار و دانش دارند، می‌توانند برای دریافت وام کارآفرینی اقدام کنند.

 

 

 

جزئیات و شرایط دریافت وام خود اشتغالی بانک سپه

مبلغ وام بانک سپه حداقل 20 میلیون تومان و حداکثر 150 میلیون تومان است. برای کارفرمایان، این مبلغ می‌تواند تا سقف 300 میلیون تومان افزایش یابد. همچنین، متقاضیان برای دریافت وام قرض‌الحسنه خود اشتغالی نیازی به مسدود کردن سپرده ندارند. نرخ سود این وام چهار درصد بوده و وام‌گیرنده باید آن را در مدت 84 ماه بازپرداخت کند.

 

 

نحوه بازپرداخت وام خود اشتغالی 150 میلیون تومانی

متقاضیان موفق به دریافت وام 150 میلیون تومانی باید هر ماه مبلغ 2 میلیون و 50 هزار تومان به بانک پرداخت کنند. در پایان 84 ماه، وام‌گیرنده مجموعاً 172 میلیون و 286 هزار تومان به بانک پرداخت خواهد کرد. بنابراین، کل سود وام 22 میلیون و 226 هزار تومان خواهد بود. در صورت تأخیر در بازپرداخت، تسهیلات با نرخ وجه‌التزام 12 درصد محاسبه می‌شود.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها