آخرین اخبار
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۸
اختلاف در وام به جنایت منجر شد/ مردی جسد ناپدید شده را سوزاند
بازدید:۷۵
صد آنلاین | مردی که به خاطر اختلاف در دریافت وام مرتکب قتل و جنایت بر روی جسد شده، به زودی محاکمه می‌شود.
کد خبر : ۱۲۰۶۶۷

به گزارش صد آنلاین، در تاریخ ۳۰ دی ماه سال ۱۴۰۲، جسد سوخته‌ای در یکی از خیابان‌های قلهک کشف شد و بازپرس کشیک قتل، محسن اختیاری، بلافاصله در محل حاضر شد و پرونده اولیه را تشکیل داد. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی نشان داد که مقتول مرد میانسالی است که پس از قتل، جسدش به محل کشف انتقال یافته و به آتش کشیده شده است.

 

 

تحقیقات جنایی به دستور بازپرس اختیاری به سرعت آغاز شد و هویت مقتول به زودی کشف شد. زن جوانی با مراجعه به مراجع قضایی و پلیس شکایتی درباره ناپدید شدن برادرش مطرح کرد که این شکایت موجب روشن شدن راز جسد سوخته شد. مشخصات جسد و مرد ناپدید شده نشان داد که او اکبر نام دارد. خانواده‌ اکبر نیز با حضور در پزشکی قانونی، جسد را شناسایی کردند.

 

 

پس از شناسایی هویت مقتول، کارآگاهان متوجه شدند اکبر با زن میانسالی به نام فهیمه در ارتباط بوده است. این زن به عنوان سرنخ اصلی، به تیم تحقیقات گفت: اکبر بدهی داشت و برای پرداخت آن به وام نیاز داشت. او مردی به نام پرویز را معرفی کرده بود تا به او در دریافت وام کمک کند. فهیمه ادامه داد که آخرین بار اکبر را در حالتی نامشخص دیده است.

 

 

کارآگاهان به سراغ پرویز رفتند و او را دستگیر کردند. پرویز در بازجویی‌ها توضیح داد: قرار بود ضامن وام اکبر شود و در ازای آن وام را تقسیم کنند، اما وقتی اکبر وام را دریافت کرد، سهم او را نداد و دیگر پاسخگو نبود. پس از مدتی، با اکبر ملاقات کرد و در جریان مشاجره‌ای که پیش آمد، اکبر به او حمله کرد. پرویز گفت که در حین درگیری، چاقو را از اکبر گرفت و به او ضربه زد و سپس با طنابی که در خودرو داشت، او را خفه کرد.

 

 

این متهم همچنین توضیح داد که پس از قتل، جسد را به یک خرابه در قلهک برده و آتش زده است.

 

 

پرویز به همراه دو پسر و یک دختر مقتول که خواهان قصاص بودند، در دادسرای امور جنایی تهران حضور یافتند. در نهایت، بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت کیفرخواست پرویز را به اتهام قتل عمدی صادر کرد و او به زودی پای میز محاکمه خواهد رفت.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها