آخرین اخبار
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۲
خودزنی یا قتل؟ راز مرگ مرد جوان فاش شد
بازدید:۶۳
صد آنلاین | زن جوانی که ادعا می‌کرد شوهرش به دلیل خودزنی جان خود را از دست داده، پس از چند ماه به قتل او اعتراف کرد.
کد خبر : ۱۲۰۶۶۶

به گزارش صد آنلاین، در تاریخ بیست و هشتم مرداد ماه امسال، یکی از بازپرسان جنایی پایتخت از مرگ مشکوک مردی در خانه‌اش مطلع شد. تیم تحقیقاتی به محل حادثه اعزام شد و در طبقه دوم یک خانه قدیمی، پیکر بی‌جان مرد جوانی را پیدا کردند که آثار جراحت ناشی از ضربه شیء نوک‌تیز شبیه چاقو بر روی قفسه سینه‌اش به چشم می‌خورد. صحنه کشف جسد نشان می‌داد که احتمالاً او در جریان یک درگیری به قتل رسیده است. با این حال، همسر متوفی مدعی شد که شوهرش خودزنی کرده است.

 

 

این زن که پس از جدایی از همسر اولش با مقتول ازدواج کرده بود، در ابتدا توضیح داد که هنوز یک سال از ازدواجشان نمی‌گذرد و در این مدت همواره با هم دچار درگیری و اختلاف بودند. او گفت که پس از یک درگیری شدید از خانه خارج شده و وقتی بازگشته با پیکر خونین شوهرش روبرو شده است. همچنین وی ادعا کرد که همسرش سابقه خودزنی داشته است.

 

 

با وجود ادعاهای زن جوان، بازپرس جنایی دستور بازداشت او را به عنوان مظنون اصلی صادر کرد. جسد مرد جوان به پزشکی قانونی منتقل شد و پس از بررسی‌های دقیق، مشخص شد که مرگ او نتیجه قتل بوده و ضربه‌ مرگباری که به بدن مقتول وارد شده، از سوی شخص دیگری غیر از خودش زده شده است.

 

 

زن جوان بارها تحت بازجویی قرار گرفت تا اینکه سرانجام بعد از دو ماه سکوت، به قتل همسرش اعتراف کرد. او بیان داشت که در پی درگیری شدید با شوهرش، به‌طور ناخواسته او را کشته است. پس از اعتراف به قتل، این زن با قرار قانونی بازداشت و به ماموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران معرفی شد تا تحقیقات بیشتری در این زمینه ادامه یابد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها