آخرین اخبار
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۱
آزمون در یک قدمی تاریخ‌سازی | دهمین گل او در دهمین بازی!
بازدید:۵۱۱
صد آنلاین | آزمون در دهمین بازی خود، دهمین گل را زد.
کد خبر : ۱۲۰۶۶۱

به گزارش صد آنلاین،سردار آزمون که پنج روز پیش در هفته چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی نمایش فوق‌العاده‌ای با دو گل مقابل قطر داشت، در بازی امروز تیمش شباب الاهلی برابر دبا الحصن نیز درخشش خود را ادامه داد و خیلی زود گلزنی کرد. اما بدشانسی به سراغ این ستاره ایرانی آمد و او نتوانست نیمه اول را به پایان برساند و در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت تعویض شد.

 


شروع طوفانی شباب الاهلی

تیم فوتبال شباب الاهلی، در حالی که سردار آزمون را در ترکیب و سعید عزت‌اللهی را در بین ذخیره‌ها داشت، امروز در ورزشگاه اختصاصی باشگاه دبا الحصن از ساعت 16:25 به مصاف این تیم رفت تا یکی از دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی جام ریاست جمهوری امارات را برگزار کند.

 


شباب الاهلی از همان ابتدا با حملات تهاجمی به میدان آمد و در دقیقه 6 توسط فدریکو کارتابیا به گل رسید. در دقایق بعدی، سردار آزمون با یک ضربه سر دیدنی از روی ارسال کرنر، گل دوم تیمش را به ثمر رساند و در 8 دقیقه ابتدایی دو گل برای تیمش رقم زد. این گل، دهمین گل آزمون در فصل 25-2024 محسوب می‌شود که او را به یک ستاره بی‌بدیل در خط حمله شباب الاهلی تبدیل کرده است.

 


روند درخشان سردار آزمون

آزمون پیش از این در پنج مسابقه لیگ برتر امارات، پنج گل به ثمر رسانده و یک پاس گل نیز داده بود. او همچنین در یک مسابقه جام بانک اسلامی ابوظبی دو گل زده و در پلی‌آف لیگ نخبگان و مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نیز گلزنی کرده بود. حالا او در دهمین بازی خود پس از پیوستن به شباب الاهلی، موفق به ثبت دهمین گلش شد و به روند درخشان خود ادامه داد.

 


نگرانی‌ها از مصدومیت سردار

متاسفانه سردار آزمون که به دلیل خستگی ناشی از دو بازی سنگین مقابل ازبکستان و قطر، در این بازی نیز با تلاش قابل توجهی بازی کرد، در دقیقه 33 به دلیل مصدومیت تعویض شد. این موضوع نگرانی‌های زیادی را برای امیر قلعه‌نویی، سرمربی تیم ملی، و همچنین سرمربی شباب الاهلی به همراه داشته است.

 


صعود شباب الاهلی به مرحله یک چهارم نهایی

به رغم مصدومیت سردار آزمون، شباب الاهلی توانست برتری دو بر صفر خود را تا پایان مسابقه حفظ کند و به مرحله یک چهارم نهایی جام ریاست جمهوری امارات برسد. همچنین در این دیدار، سعید عزت‌اللهی نیز روی نیمکت حضور داشت و فرصتی برای بازی پیدا نکرد.

 


آزمون به عنوان یکی از بازیکنان کلیدی تیم، حالا با نگرانی‌ها درباره وضعیت مصدومیتش، به انتظار نتایج معاینات پزشکی خواهد نشست تا مشخص شود آیا می‌تواند در بازی‌های آینده برای شباب الاهلی و تیم ملی ایران به میدان برود یا خیر.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها