۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۳
دو برادر کلاهبردار 20 میلیارد به جیب زدند
بازدید:۲۳۸
صد آنلاین | رئیس پلیس آگاهی تهران از دستگیری 2 برادر کلاهبردار که بیش از 20 میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بودند، خبر داد.
کد خبر : ۱۲۰۵۶۲

 

به گزارش صد آنلاین، سردار علی ولیپور گودرزی اظهار کرد:  فردی مرداد ماه سال جاری، با مراجعه به پایگاه دوم پلیس آگاهی مدعی شد که 2 نفر ناشناس با مراجعه به تعمیرگاه وی، هزینه تعمیر خودرو را به صورت آنلاین پرداخت کرده و پس از ارائه رسید پرداخت جعلی، از محل متواری شده‌اند.

 

وی افزود:  با آغاز تحقیقات، کارآگاهان پلیس با بررسی دوربین‌های مداربسته موفق به شناسایی خودرو و مالک آن شدند. پس از شناسایی متهمان و هماهنگی با مقام قضائی،کارآگاهان پلیس  با مراجعه به محل سکونت متهمان، آنها را دستگیر و به همراه خودروی ماکسیمای مورد استفاده در عملیات کلاهبرداری به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی پایتخت با اینکه متهمان با یکدیگر برادر هستند، گفت: این دو برادر در اعترافات خود به ارتکاب بیش از 5 فقره کلاهبرداری به شیوه ارائه رسید پرداخت جعلی اعتراف کردند.

 

 

 

 

سردار ولیپور گودرزی تصریح کرد:  در تحقیقات بیشتر نیز مشخص شد متهمان با استفاده از یک اپلیکیشن پرداخت جعلی، پس از انجام تعمیرات خودرو، رسید پرداخت جعلی را به تعمیرکاران نشان می‌دادند و با این ترفند، مبالغ هنگفتی را از آنها کلاهبرداری می‌کردند و بر اساس اظهارات شاکیان، مبلغ کلاهبرداری شده توسط متهمان بالغ بر 20 میلیارد ریال برآورد شده است./ سایت جنایی

 
 

لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها