آخرین اخبار
۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۹
کارگر 66 ساله قربانی چاله آسانسور شد
بازدید:۱۲۴
صد آنلاین | سقوط کارگر ساختمانی به داخل چاله آسانسور مرگ او را در پی داشت.
کد خبر : ۱۲۰۵۲۰

به گزارش صد آنلاین،  روح الله محمدی (رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان بندرگز) گفت: یک کارگر حدود ۶۶ ساله به نام «اصغر مزنگی» صبح امروز شنبه (۲۸ مهر ماه) هنگام کار در یکی از ساختمان‌های درحال ساخت در خیابان ۲۰ متری بندر گز (خیابان معلم)، با سقوط از ارتفاع طبقه چهارم به داخل چاله آسانسور درگذشت.

 

 

 

 

 

به گفته وی، این اتفاق به دنبال رعایت نشدن موارد ایمنی در محیط کار رخ داده، به طوریکه گفته می‌شود آقای مزنگی به عنوان یک کارگر ساختمانی حین حادثه فاقد بیمه تامین اجتماعی بوده است.

رئیس انجمن صنفی کارگران ساختمانی شهرستان بندرگز با بیان اینکه سالانه شمار زیادی کارگر ساختمانی همانند مرحوم مزنگی بر اثر رعایت نشدن نکات ایمنی جان خود را از دست داده یا به شدت مصدوم می‌شوند، گفت: سر منشاء وقوع این گونه حوادث ناشی از عدم نظارت بازرسی اداره کار است. در واقع حادثه صبح امروز که منجر به مرگ یک کارگر شد، در ساختمانی در بندر گز استان گلستان رخ داده که این ساختمان (محل حادثه) دیوار به دیوار با اداره کار شهرستان بندر گز است. در چنین شرایطی آیا بازرسی اداره کار امکان بازرسی از ساختمانی مذکور را نداشته است.

به گفته رئیس سابق کانون کارگران ساختمانی استان گلستان شمار زیادی از کارگران ساختمانی در استان گلستان و بندر گز درحالی سالهاست در انتظار بیمه تامین اجتماعی هستند که هر لحظه خطر وقوع حادثه جان آن‌ها را تهدید می‌کند.

 

رکنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها