۲۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۵
دعوای عاشقانه چند پسر بر سر یک دختر
بازدید:۴۹۹
صد آنلاین | پسران جوان که در پی دعوای عاشقانه بر سر یک دختر وارد خانه‌ای ویلایی شده و از صاحبخانه و مهمان‌ها زورگیری کرده بودند، در دادگاه کیفری استان تهران پای میز محاکمه رفتند.
کد خبر : ۱۲۰۴۹۰

 

به گزارش صد آنلاین، مردی جوان مدتی قبل به ماموران پلیس خبر داد سارقانی وارد خانه ویلایی‌اش شده و از او زورگیری کرده‌اند.

 

او گفت: من به همراه 10 نفر از دوستانم که دختر و پسر هستند، در خانه‌باغی اطراف تهران مهمانی گرفته بودیم. در حال شادی بودیم که یکدفعه سه مرد وارد خانه شدند. آنها نقاب داشتند و ما چهره‌شان را ندیدیم. تلفن همراه همه ما را گرفتند. آنها چاقو داشتند و ما را با چاقو تهدید کردند بعد از خانه بیرون رفتند.

مرد صاحبخانه در ادامه گفت: من بلافاصله پشت سر دزدها رفتم تا متوجه شوم از کجا وارد شدند که فهمیدم آنها ابتدا نگهبان را خفت کردند و گوشی‌اش را گرفتند و بعد وارد خانه شدند.

پلیس تحقیقات خود را آغاز کرد و در این میان یکی از مهمان‌ها به نام پارسا گفت: من از مدتی قبل با پسری به نام میثم اختلافاتی داشتم. شاید او دست به این کار زده باشد.

 

 

 

 

 

ماموران میثم را بازداشت کردند و او در بازجویی‌ها به خفتگیری اعتراف کرد اما مدعی شد قصدش سرقت نبود و فقط می‌خواست از پارسا انتقام بگیرد.

به این ترتیب میثم و همدستانش بازداشت شدند و پرونده با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به شعبه 13 دادگاه کیفری استان تهران رفت.

در جلسه رسیدگی 4 نفر از شکات در جایگاه قرار گرفتند و شکایت خود را مطرح کردند. آنها گفتند: متهمان ما را با چاقو تهدید و وضعیت خیلی دردناکی برای ما درست کردند. ما حاضر نیستم گذشت کنیم.

 

 

 

سپس نوبت به میثم رسید. او گفت: من و دوستانم خفت‌گیر حرفه‌ای نیستیم و برای اینکه از پارسا انتقام بگیریم این کار را کردیم.

میثم گفت: پارسا چندباری مزاحم دوست دختر من شده بود و من از این موضوع به شدت ناراحت بودم. شب حادثه وقتی فهمیدم که در خانه‌ای مهمانی دارند برای اینکه انتقام بگیرم و او را بترسانم این کار را کردم. من از خانواده آبروداری هستم و اصلا نیازی به پول خفت‌گیری ندارم. فقط برای انتقام‌گیری این‌کار را کردم.

سپس دو متهم دیگر در جایگاه قرار گرفتند. آنها اتهامات را رد کردند و مدعی شدند در خفت‌گیری نقشی نداشتند و فقط کنار میثم بودند.

با پایان جلسه دادگاه قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

 
 
سایت جنایی
لینک کپی شد
اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها