آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۴
واکنش عجیب حسینی به حواشی استقلال | آیا او می‌تواند به تیم بازگردد؟
بازدید:۶۹۸
صد آنلاین | آیا حسینی می‌تواند به تیم برگردد؟ بلاتکلیفی در آستانه دیدار استقلال با ذوب‌آهن.
کد خبر : ۱۲۰۴۳۱

به گزارش صد آنلاین،سیدحسین حسینی، کاپیتان استقلال، به دلیل اظهاراتش در مورد غرامت پرداختی به کیوسفسکی، در تیررس مدیریت باشگاه قرار گرفته و از تمرینات تیم کنار گذاشته شده است. این اتفاق پس از مصاحبه‌ای که حسینی بعد از بازی با هوادار انجام داد، رخ داد. در آن مصاحبه، حسینی اعلام کرد که باشگاه برای فسخ قرارداد گلر بوسنیایی غرامت پرداخت کرده که این سخنان مورد غضب احمد شهریاری، رئیس هیئت مدیره استقلال، قرار گرفت.

 


احضار به کمیته انضباطی

پس از این اظهارات، باشگاه استقلال اعلام کرد که حسینی به کمیته انضباطی احضار شده است. به گفته منابع نزدیک به باشگاه، روز گذشته به کاپیتان استقلال پیغام داده شد که تا زمان تکذیب اظهاراتش در مورد کیوسفسکی، حق حضور در تمرینات را ندارد. این موضوع باعث شد که او از لیست بازی با ذوب‌آهن نیز خط بخورد و وضعیت حسینی را در هاله‌ای از ابهام قرار دهد.

 


واکنش حسینی به حواشی

در شرایطی که حسینی وضعیت نامشخصی با باشگاه دارد، شب گذشته او برای جلوگیری از حواشی بیشتر قبل از دیدار با ذوب‌آهن، در استوری صفحه شخصی خود از بازیکنان خواست تا به خاطر هواداران با تمام وجود بجنگند. این اقدام نشان‌دهنده تعهد او به تیم و هوادارانش است، اما بعد از پایان دیدار با ذوب‌آهن باید دید وضعیت حسینی چگونه روشن خواهد شد.

 


بلاتکلیفی و مسائل مالی

با اینکه گفته می‌شد جلسه کمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به وضعیت حسینی روز شنبه برگزار خواهد شد، اما تاکنون هیچ ابلاغ رسمی برای حضور او در این جلسه داده نشده است. همچنین، باشگاه استقلال هفته گذشته باوجود پرداخت درصدی از مبلغ قراردادها به اعضای تیم، هیچ پولی به حساب حسینی واریز نکرد که این موضوع به افزایش اختلافات و حواشی دامن زده است.

 

 

در نهایت، باید دید که وضعیت حسینی، کاپیتان ملی‌پوش و محبوب استقلال چه خواهد شد. او که خود را یک استقلالی تمام‌عیار می‌داند، به شدت از وضعیت کنونی نگران است و امیدوار است هرچه سریع‌تر بتواند به تمرینات و مسابقات تیمش بازگردد. این بحران در شرایطی به وجود آمده که استقلال در یک موقعیت بحرانی قرار دارد و هرگونه حاشیه‌ای می‌تواند به تیم آسیب برساند.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها