آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۳
جزئیات جدید از راز قتل وحشتناک خواننده جوان فاش شد
بازدید:۴۱۳
صد آنلاین | لیام پین، خواننده سابق گروه «وان دایرکشن»، شامگاه چهارشنبه ۱۶ اکتبر (۲۵ مهر) در اثر سقوط از بالکن اتاقش در طبقه سوم یک هتل در بوینس آیرس جان خود را از دست داد. جسد این خواننده ۳۱ ساله در محوطه هتل پیدا شد.
کد خبر : ۱۲۰۴۰۶

به گزارش صد آنلاین، این حادثه پس از دریافت گزارشی مبنی بر «حالت تهاجمی» مردی که به احتمال زیاد تحت تأثیر مواد مخدر و الکل بود، رخ داد. مدیر هتل اظهار کرد که صدای بلندی از پشت هتل به گوش رسیده و پس از ورود پلیس، مشخص شد که مردی از بالکن اتاقش سقوط کرده است. امدادگران پس از بررسی وضعیت، مرگ او را تأیید کردند.

 

 

چارلی پوث، خواننده آمریکایی، در اینستاگرام نوشت: «من بسیار شگفت‌زده هستم. لیام همیشه با من مهربان بود و یکی از اولین هنرمندانی بود که با او همکاری کردم. نمی‌توانم باور کنم که او دیگر در میان ما نیست.»

 

 

سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای و کانال موسیقی ام‌تی‌وی آمریکا نیز در شبکه‌های اجتماعی به خانواده او تسلیت گفتند.

 

 

پلیس پس از دریافت تماسی از یکی از کارکنان هتل به محل حادثه اعزام شد. در فایل صوتی منتشر شده، کارمند هتل به وضعیت اضطراری اشاره کرد و گفت: «او وقتی هوشیار است، تمام اتاق را تخریب می‌کند و جانش در خطر است، زیرا اتاقش بالکن دارد.»

گروهی از طرفداران این خواننده در ساعات اولیه شب در محل حادثه تجمع کردند و با گریه و آغوش گرفتن یکدیگر از او خداحافظی کردند.

 

لیام پین کیست؟

لیام پین به عنوان یکی از اعضای گروه پاپ «وان دایرکشن» به شهرت جهانی رسید. این گروه پس از کسب رتبه سوم در برنامه موسیقی «ایکس فاکتور» بریتانیا در سال ۲۰۱۰ به معروفیت رسید و در سال ۲۰۱۶ منحل شد. 

 

 

وان دایرکشن تا سال ۲۰۲۴ به عنوان سومین گروه پسرانه برتر شناخته شده و حدود ۷۰ میلیون آلبوم در سطح جهانی فروخته است که این گروه را به یکی از پرفروش‌ترین گروه‌های پسرانه تاریخ تبدیل می‌کند.

 

 

لیام پین در سال ۱۹۹۳ در ولورهمپتون انگلستان به دنیا آمد و بسیاری از آهنگ‌های مشهور این گروه مانند *Night Changes* و *Story of My Life* را نوشت. او همچنین در سال ۲۰۱۷ از شریل، خواننده گروه «گرلز آلاود»، صاحب پسری به نام «بیر» شد.

 

 

پین پیشتر درباره مشکلات سلامت روان و مصرف الکل برای مقابله با فشار ناشی از شهرتش صحبت کرده بود. او سال گذشته ویدئویی در کانال یوتیوب خود منتشر کرد که در آن درباره خانواده‌اش، هنر جدیدش و بازگشت به صحنه اجرا پس از ترک الکل صحبت کرد.

 

 

او در روز حادثه ویدئویی در اسنپ‌چت منتشر کرده بود که در آن درباره سفرش به آرژانتین، سوارکاری، بازی چوگان و اشتیاقش برای بازگشت به خانه و دیدن سگش صحبت می‌کرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها