آخرین اخبار
۲۷ مهر ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۰
قاتل آرزوهای دختران به دام افتاد | شبکه فساد و بهره‌کشی جنسی زنان نابود شد
بازدید:۱۲۶
صد آنلاین | پس از کشف فعالیت‌های مجرمانه سوگل، زنی که با جعل هویت خود به قاچاق دختران جوان می‌پرداخت، شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدام او آغاز شده است.
کد خبر : ۱۲۰۳۶۲

به گزارش صد آنلاین،ماجرای وحشتناک سوگل، زنی که در راس یکی از بزرگترین باندهای قاچاق دختران و زنان جوان قرار داشت، به پایان نزدیک می‌شود. این زن که به اتهام افساد فی الارض به اعدام محکوم شده است، سال‌ها دختران و زنان بی‌گناه را فریب می‌داد و به کشورهای خارجی برای بهره‌کشی جنسی قاچاق می‌کرد. سرانجام پس از دستگیری او و همدستانش، عدالت در حال اجراست و شمارش معکوس برای اجرای حکم اعدام او آغاز شده است. در این خبر به جزئیات فعالیت‌های مجرمانه او و چگونگی کشف و دستگیری باند تحت فرمانش پرداخته شده است.

 


کشف باند فساد در پایتخت

ماجرای کشف باند قاچاق سوگل از اواسط زمستان سال ۹۹ آغاز شد. ماموران پلیس در بلوار اندرزگو به دو دختر جوان که لباس‌های نامناسبی به تن داشتند، مشکوک شدند. رفتارهای مرموز آن‌ها توجه ماموران را جلب کرد و پس از بازداشت و انتقال آن‌ها به اداره پلیس، اسرار یک باند فساد فاش شد. دختران بازداشت‌شده اعتراف کردند که عضو یک شبکه به سرکردگی زنی به نام سوگل هستند و فاش کردند که چگونه این زن با تهدید به انتشار فیلم‌های سیاه، آن‌ها را مجبور به ارتباط با مردان می‌کرد.

 


شبکه بهره‌کشی و تهدید با فیلم‌های سیاه

دو دختر بازداشت‌شده توضیح دادند که سوگل با تهدید به انتشار فیلم‌های ضبط شده از روابط آن‌ها، از آن‌ها سوءاستفاده می‌کرد. آن‌ها به ازای برقراری ارتباط با مردان، مبلغی دریافت می‌کردند، اما سهم عمده این مبالغ به حساب سوگل واریز می‌شد. سوگل با ایجاد ترس و تهدید، کنترل کاملی بر این دختران داشت و آن‌ها را مجبور به ادامه فعالیت می‌کرد.

 


دستگیری سوگل و همدستانش

پس از اعترافات این دو دختر، ماموران پلیس به‌سرعت وارد عمل شدند و تحقیقات درباره سوگل و باندش آغاز شد. سوگل با همکاری دو مرد، دختران را فریب می‌داد و از آن‌ها برای بهره‌کشی جنسی استفاده می‌کرد. خانه سوگل در شمال پایتخت به مرکزی برای این باند تبدیل شده بود، جایی که دختران جوان در دام او گرفتار می‌شدند. با دستگیری سوگل و ۱۷ زن و مرد دیگر که در این باند فعالیت داشتند، ابعاد جدیدی از فعالیت‌های بین‌المللی این گروه فاش شد.

 


قاچاق دختران به خارج از کشور

تحقیقات بیشتر نشان داد که سوگل علاوه بر بهره‌کشی از دختران در داخل کشور، آن‌ها را به کشورهای خارجی قاچاق می‌کرد. او با همکاری همدستانش دخترانی را که به دام می‌افتادند، به خارج از کشور برای بهره‌کشی جنسی می‌فرستاد. یکی از دخترانی که به دام این باند گرفتار شده بود، در اعترافاتش گفت که سوگل ابتدا او را فریب داده و سپس با تهدید و اجبار، او را به فعالیت‌های غیرقانونی کشانده است.

 


هویت جعلی و بازی در نقش مرده

یکی از عجیب‌ترین بخش‌های پرونده سوگل، بازی او در نقش مرده بود. او حدود ۱۰ سال پیش در غرب کشور نیز باندی مشابه راه‌اندازی کرده و دختران زیادی را فریب داده بود. پس از دستگیری او در آن زمان، سوگل با وثیقه آزاد شد و سپس با صدور گواهی فوت جعلی، همه را به این باور رساند که جان خود را از دست داده است. او حتی برای خودش مراسم عزاداری برگزار کرد و به این ترتیب، بدون بازگشت به زندان، فعالیت‌های مجرمانه‌اش را ادامه داد.

 


صدور حکم اعدام و تایید دیوان عالی

پس از دستگیری مجدد سوگل و همدستانش، کیفرخواست علیه آن‌ها صادر شد و پرونده به دادگاه انقلاب ارجاع شد. در این دادگاه، سوگل به اتهام افساد فی الارض محاکمه شد و حکم اعدام برای او صادر شد. دو همدست مرد او نیز هر کدام به ۲۵ سال زندان محکوم شدند و سایر اعضای گروه نیز احکامی بین ۱۰ تا ۲۵ سال دریافت کردند. با اعتراض به حکم، پرونده به دیوان عالی کشور رفت و در نهایت قضات دیوان حکم اعدام سوگل را تایید کردند. اکنون پرونده او به شعبه اجرای احکام ارجاع شده و شمارش معکوس برای اجرای حکم آغاز شده است.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها