آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۹
سلاخی برادر در خانه پدری | راز قتل فاش شد
بازدید:۱۰۷۱
صد آنلاین | مردی که متهم به قتل برادرش شده، منکر ارتکاب جنایت است و پای دو برادر دیگر را نیز به ماجرا کشیده است.
کد خبر : ۱۲۰۳۲۱

به گزارش صد آنلاین،در یک حادثه تلخ خانوادگی در شهرری، مردی به اتهام قتل برادرش با چاقو تحت تعقیب قرار گرفته است. داستان این جنایت حاکی از اختلافات خانوادگی و روابط پیچیده‌ای است که به یک تراژدی تبدیل شده است. در ادامه، جزئیات این ماجرا را بررسی خواهیم کرد.

 


جزئیات جنایت

پس از دریافت گزارش قتل، مأموران پلیس به یک آپارتمان در شهرری اعزام شدند. آن‌ها با جسد یک مرد ۶۵ ساله مواجه شدند که با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود. بررسی‌ها نشان داد که مقتول حداقل یک شبانه‌روز پس از مرگش در آپارتمان باقی مانده بود.

 


مظنونین و تحقیقات اولیه

تحقیقات پلیس به سرعت آغاز شد و برادر بزرگ مقتول به نام شهروز به عنوان یکی از مظنونین اصلی شناسایی شد. او در بازجویی‌ها گفت که چند روز قبل از وقوع قتل، به خانه پدرش رفته و متوجه درگیری برادرش با یک کارگر افغان شده است. این اظهارات باعث شد که کارگر مورد نظر دستگیر شود، اما او نیز منکر هر گونه دخالت در قتل بود و به همین دلیل آزاد شد.

 


کشف اختلافات خانوادگی

بررسی‌های بیشتر نشان داد که شهروز و برادر مقتول دارای اختلافات عمیق و دیرینه‌ای هستند. دوستان و همسایگان مقتول تأیید کردند که این دو برادر هیچ‌گاه یکدیگر را نمی‌توانسته‌اند تحمل کنند. یکی از دوستان مقتول اعلام کرد که او قبل از حادثه به او گفته بود که شهروز او را تهدید به مرگ کرده است.

 


بازداشت و اعترافات

پس از ۱۷ روز از وقوع جنایت، برادر شهروز تحت تعقیب قرار گرفت و بازداشت شد. او در حالی که همچنان منکر قتل بود، گفت که تنها دارای اختلافاتی با برادرش بوده و هیچ نقشی در قتل او نداشته است. اما تحقیقات پلیس به بررسی دوربین‌های مداربسته در محل وقوع جنایت پرداخت و شواهدی مبنی بر حضور او در زمان وقوع قتل به دست آمد.

 


شواهد جدید

مأموران متوجه شدند که آخرین بار متهم با لباس خاصی به خانه پدرش رفته و پس از ۲۰ دقیقه با لباس دیگری خارج شده و یک کیسه مشکی را همراه خود داشته است. در حالی که همسر متهم منکر وجود کیسه لباس در روز حادثه شده بود، او پس از بازجویی‌های متعدد به قتل برادرش اعتراف کرد و اعلام کرد که دو برادر کوچکش، مهران و شهاب، در این جنایت همدست او بوده‌اند.

 


واکنش برادران کوچکتر

با اعتراف شهروز، مهران و شهاب نیز بازداشت شدند، اما آن‌ها اتهام خود را انکار کرده و مدعی شدند که برادرشان به تنهایی مرتکب جنایت شده و در تلاش است تا آن‌ها را به دردسر بیندازد. مهران توضیح داد که مقتول مورد اعتماد پدرشان بود و این موضوع باعث حسادت شهروز نسبت به او شده بود.

 

 

پلیس در بازرسی از خانه متهم، مهر پدر را پیدا کرد که این موضوع فرضیه برادرکشی را قوت بخشید. در نهایت، با توجه به شواهد و اظهارات جمع‌آوری شده، کیفرخواست برای شهروز صادر شد و پرونده‌اش به دادگاه کیفری یک استان تهران ارسال شد تا به زودی به محاکمه کشیده شود.

 


این داستان نه تنها نشان‌دهنده عمق مشکلات خانوادگی است، بلکه هشدار دهنده‌ای درباره عواقب جدی اختلافات و تنش‌های خانوادگی به شمار می‌رود. برادرکشی، که بر اساس حسادت و اختلافات خانوادگی صورت گرفته، به یک واقعیت تلخ در جامعه تبدیل شده و نیاز به بررسی و پیشگیری‌های لازم را بیشتر نمایان می‌سازد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها