آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۷
خبر خوش/ یارانه معیشتی جدید در راه است!
بازدید:۵۷۳
صد آنلاین | مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی اعلام کرد که در جلسه دیروز سازمان حمایت، تصمیم به عرضه یارانه‌ای چهار محصول لبنی اتخاذ شده است. وی تأکید کرد که نرخ این محصولات ظرف ۷۲ ساعت آینده در سامانه ۱۲۴ ثبت خواهد شد.
کد خبر : ۱۲۰۳۲۰

به گزارش صد آنلاین، مسعود امرالهی، مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر کالای اساسی، اظهار داشت: "روز گذشته در شورای قیمت‌گذاری سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، در خصوص نرخ این چهار محصول لبنی مذاکراتی انجام شد." به گفته او، قیمت‌های جدید این محصولات پس از تأیید ستاد تنظیم بازار در سامانه ۱۲۴ به‌روزرسانی خواهد شد.

 

 

 

بر اساس گزارش‌ها، اقلام تنظیم بازاری شامل پنیر UF ۴۰۰ گرمی، ماست دبه‌ای ۲ و ۲.۵ کیلوگرمی، شیر یک لیتری کم‌چرب و شیر نایلونی ۹۰۰ گرمی است.

 

 

 

با این حال، در شرایطی که افزایش قیمت لبنیات به‌طور رسمی تکذیب شده است، برخی صنایع لبنی به جای عرضه این چهار محصول با قیمت مصوب، آنها را با اسامی و قیمت‌های جدید در بازار ارائه می‌دهند تا از نرخ‌های دستوری فرار کنند. در عین حال، کمبود محصولات تنظیم بازاری در بازار به وضوح قابل مشاهده است و بسیاری از مصرف‌کنندگان قادر به خرید این اقلام نیستند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها