آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۳۱
شانس خرید کراس اوور لاماری ایما/ جزییات ثبت‌نام و مشخصات فنی
بازدید:۳۳۴
صد آنلاین | موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری است و جریمه تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالیانه محاسبه می شود. 
کد خبر : ۱۲۰۳۱۹

به گزارش صد آنلاین، لاماری ایما در بازار خودرو با قیمت قطعی ۱۶.۷۳۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال در طرح فروش فوری آرین موتور اعلام شده است و متقاضیان میتوانند این خودرو را ثبت نام نمایند.

 


متقاضیانی که قصد خرید این کراس اوور را دارند می توانند از ساعت ۱۰ صبح روز دوشنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۳ تا آخر روز یکشنبه ۲۹ مهرماه میتوانند به نمایندگی های شرکت آرین پارس موتور مراجعه و در این طرح فروش شرکت کنند. موعد تحویل این خودرو ۹۰ روز کاری است و جریمه تاخیر در تحویل ۳۶ درصد به صورت سالیانه محاسبه می شود.

 


مشخصات فنی لاماری ایما:
لاماری ایما مجهز به یک موتور ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش سوخت مستقیم می باشد .این موتور می تواند ۱۹۵ اسب بخار قدرت و ۲۸۵ نیوتون متر گشتاور را تولید کند که به لطف یک گیربکس ۷ سرعته دوکلاچه این قدرت به چرخ های جلو منتقل می شود .

 

امکانات و تجهیزات ایمنی:

کراس اوور لاماری ایما با امکانات روز دنیا به ایران عرضه شده است این امکانات شامل:سیستم تعلیق در جلو از نوع مک فرسون است و در عقب سیستم مولتی لینک ،سیستم تهویه اتوماتیک، کروز کنترل تطبیقی، سیستم ورود و استارت بدون کلید، درب صندوق برقی، رادار پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، سیستم پایش فشار باد تایرها، سیستم کنترل کشش، سیستم کنترل پایداری،صندلی برقی راننده با قابلیت تنظیم در ۶ جهت، آینه های برقی به همراه گرمکن، صفحه نمایش دیجیتالی کیلومترشمار ۱۰.۲۵ اینچی، فرمان دی کات، دوربین دید عقب، دوربین ثبت وقایع، سیستم ورود بدون کلید، سنسور نور، کروز کنترل، ، شش کیسه هوا،سانروف، از امکانات این خودرو است.ناگفته نماند که لاماری ایما در تست تصادف موسسه CNCAP موفق به دریافت ۵ ستاره ایمنی شده است.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها