آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۰
کد خبر : ۱۲۰۳۱۵

به گزارش صد آنلاین،روزنامه اسپانیایی مارکا، یکی از معتبرترین رسانه‌ها در عرصه فوتبال، در یک مراسم ویژه، لئو مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال معرفی کرد. این تقدیر از مسی که به خاطر تعداد قهرمانی‌هایش در دنیای فوتبال شناخته می‌شود، در حالی صورت گرفت که او در چندین باشگاه بزرگ همچون بارسلونا، پاری سن ژرمن و حالا اینترمیامی درخشیده است.

 

 

مسی در این مراسم، به عشق بی‌پایانش به فوتبال و دستاوردهایش اشاره کرد و گفت: «به همه رویاهایم رسیده‌ام.» او همچنین در مورد احتمال حضورش در جام جهانی 2026 و زندگی حرفه‌ای‌اش صحبت کرد. در ادامه به جزئیات این مراسم و احساسات مسی خواهیم پرداخت.

 


مسی و دستاوردهای بی‌نظیرش

در مراسم اهدای جایزه، رئیس روزنامه مارکا از مسی به عنوان ستاره‌ای که در تاریخ فوتبال بیشترین قهرمانی‌ها را به دست آورده، تقدیر کرد. مسی با ابراز خوشحالی از این انتخاب، به روابط خوب خود با این رسانه اشاره کرد و افزود: «اینکه یک آرژانتینی و یک کاتالان را انتخاب کردند عالی است.»

 


مسی در ادامه با یادآوری خاطرات دوران کودکی و اولین قهرمانی‌هایش گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم که روزی به اینجا برسم. فوتبال عشق زندگی من است و از سنین پایین از آن لذت می‌بردم.»

 

 

توسعه در اینترمیامی و رویای جام جهانی

مسی به عشق خود به فوتبال ادامه می‌دهد و در حال حاضر با تیم اینترمیامی در تلاش برای بزرگ‌تر کردن این باشگاه است. او با ابراز امیدواری نسبت به کسب جام‌های جدید گفت: «من به اینترمیامی آمده‌ام تا این باشگاه را بزرگ کنم و خوشحالم که داریم جام می‌بریم.»

 


در مورد آینده‌اش، مسی به احتمال حضورش در جام جهانی 2026 اشاره کرد و گفت: «زمان سپری می‌شود و خیلی اتفاق‌ها می‌افتد. امیدوارم بتوانم در این سطح بازی کنم و از هر روز لذت ببرم.»

 

 

لئو مسی با برنده شدن جایزه ویژه مارکا به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، بار دیگر توانایی‌هایش را در عرصه فوتبال به نمایش گذاشت. با عشق و تعهدی که به این ورزش دارد، او همچنان در تلاش است تا با تیم اینترمیامی به موفقیت‌های جدیدی دست یابد و به رویاهایش ادامه دهد.

اشتراک گذاری:
برچسب ها :
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها