آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۶
جزئیات جدید از واریز قسط سوم سود سهام عدالت؛ پرداخت در انتظار تأیید نهایی
بازدید:۱۶۲۷
صد آنلاین | ولی‌الله جعفری، مدیر کل امور ناشران سازمان بورس، اعلام کرد که تاکنون سود سهام عدالت سال مالی ۱۴۰۱ در دو مرحله، آذر و اسفند ۱۴۰۲، به سهامداران واریز شده است.
کد خبر : ۱۲۰۳۱۲

به گزارش صد آنلاین،  اما قسط سوم این سود، به مبلغ ۲۴ تا ۲۵ هزار میلیارد تومان، هنوز پرداخت نشده و به محض دریافت از شرکت‌های سرمایه‌پذیر، از طریق شرکت سپرده‌گذاری مرکزی به حساب سهامداران واریز خواهد شد.

 

 

جعفری همچنین اشاره کرد که میزان سود پرداختی به سهامداران با توجه به نوع سهام متفاوت است. برای سهامداران با سبد ۴۹۲ هزار تومانی، مبلغ ۴۴۶ هزار تومان، برای دارندگان سهام ۵۳۲ هزار تومانی، ۴۸۲ هزار تومان و برای کسانی که دارای سهام یک میلیون تومانی هستند، ۹۰۶ هزار تومان سود محاسبه شده است.

 

 

وی در ادامه به مشکل پرداخت سود سهام عدالت توسط شرکت مپنا اشاره کرد و گفت که علی‌رغم واریز سود سایر سهامداران، مپنا هنوز سود مربوط به سهام عدالت را که ۲۵ درصد از سهامداران این شرکت را تشکیل می‌دهند، پرداخت نکرده و قصد دارد به صورت اقساطی آن را بپردازد.

 

 

جعفری درباره سود سهام عدالت سال ۱۴۰۲ نیز گفت که این موضوع در انتظار تصمیم‌گیری شورای عالی بورس است و شرکت‌ها تا پایان سال فرصت دارند سودهای خود را پرداخت کنند.

 

 

برای استعلام وضعیت سود سهام عدالت، سهامداران می‌توانند به سامانه ذینفعان سهام عدالت به آدرس **ddn.csdiran.ir** مراجعه کرده و اطلاعات خود را بررسی یا ویرایش کنند.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها