آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۹
علت فوت ناگهانی معلم زن اعلام شد / جزییات
بازدید:۳۹۵۰
صد آنلاین | آسیه صالحی، معلم 37 ساله و پرانرژی کلاس ششم دبستان دخترانه "امید ایران" در ناحیه یک بندرعباس، که سال‌ها با عشق به دانش‌آموزانش آموزش می‌داد در حین تدریس بر اثر ایست قلبی ناگهانی جان خود را از دست داد.
کد خبر : ۱۲۰۲۵۹

به گزارش صد آنلاین، این معلم ۳۷ ساله اهل رودان در حین درس دادن، ناگهان جلوی چشمان دانش آموزان حالش بد شد. اورژانس پیش‌ بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی‌هرمزگان در این زمینه اعلام کرده که ساعت ۱۰:۵۳ روز  ۲۴مهرماه جاری پس‌از اطلاع به اورژانس ۱۱۵، آمبولانس به مدرسه منتقل شد.

 

 

 

 

تیم درمانی بر بالین بیمار با کاهش سطح هوشیاری ۳ و عدم علائم حیاتی حاضر شدند و پس از انجام اقدامات اولیه و احیای قلبی و تنفسی، بیمار به بیمارستان خلیج فارس منتقل شد اما تلاش کادر درمان برای احیای ایشان بی نتیجه ماند.

 

 

 

 

آسیه صالحی با سابقه حدود ۱۳ سال آموزگاری، دارای یک فرزند پسر ۱۲ ساله است. به گفته خانواده وی بیماری زمینه ای نداشته و به یکباره دچار ایست قلبی شده است.پزشکان می‌گویند گاه بیماری‌های قلبی به ناگاه در اثر افزایش فشار خون بروز می‌کنند.

 

 

 

پیام تسلیت

در پی درگذشت معلم هرمزگانی در کلاس درس وزیر آموزش و پرورش پیام تسلیتی صادر کرد. در پیام علیرضا کاظمی آمده است: «خبر اندوهناک عروج ملکوتی همکار دلسوز و سختکوش بندرعباس، سرکار خانم آسیه صالحی در اثر عارضه قلبی در سر کلاس درس، موجب ناراحتی و اندوه فراوان این جانب و خانواده بزرگ فرهنگیان کشور شد.

ضایعه فقدان این همکار گرامی را به خانواده محترم و جامعه فرهنگیان کشور، بویژه همکاران استان هرمزگان و دانش‌آموزان این معلم گرانقدر که شاهد این اتفاق  تلخ بودند، «تسلیت و تعزیت» می‌گویم

 

 

 

و از پیشگاه خداوند رحمان برای آن مرحوم، رحمت و مغفرت الهی و برای بازماندگان محترم، بویژه فرزندان عزیز این معلم فداکار، صبر و شکیبایی مسألت می‌نمایم.بی‌شک یاد و خاطره و درس‌های زندگی و محبت این آموزگار مهربان برای همیشه در دل ها و جان های دانش آموزانش جاودانه خواهد ماند.»

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان و مسلم بازیار نسب ریاست آموزش و ناحیه یک بندرعباس نیز در پیام‌هایی این ضایعه را به خانواده، همکاران و دوستداران علم و اندیشه تسلیت گفتند.

 

 

 

در پیام تسلیت مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان آمده است با نهایت تأسف و تألم، درگذشت همکار گرانقدر و پرتلاش، آسیه صالحی، آموزگار پایه ششم مدرسه امید ایران ناحیه ۱ بندرعباس که در حین انجام وظیفه آموزشی جان به جان آفرین تسلیم نمود را به خانواده ایشان، جامعه فرهنگیان و دانش‌آموزان تسلیت عرض می‌نمایم.

 

رکنا

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها