آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۴
تصمیم غیرمنتظره اسطوره آبی‌ها: مقابل استقلال روی نیمکت نیستم!
بازدید:۸۰۳
صد آنلاین | بین سرمربیان مشترک تیم های استقلال و ذوب آهن، ناصر حجازی ماجرای جالبی دارد.
کد خبر : ۱۲۰۲۴۷

به گزارش صد آنلاین،  استقلال قبل از سفر به امارات و جدال با النصر عربستان، شامگاه جمعه ۲۷ مهر در تهران به مصاف ذوب آهن می‌رود تا با این حریف قدیمی در لیگ برتر مصاف داده باشد. جدالی که می‌تواند موجب افزایش هماهنگی آبی‌پوشان پیش از تقابل با یاران کریستیانو رونالدو شود. استقلال و ذوب آهن جدا از بازیکنان مشترک، چند سرمربی سرشناس نیز در تاریخ خود دارند که سابقه هدایت هر دو تیم را یدک می‌کشند.


اگر نگاهی به سرمربیان مشترک دو تیم بیندازیم، به ۵ نام مشترک برمی‌خوریم. ناصر حجازی، بیژن ذوالفقارنسب، فیروز کریمی، امیر قلعه نویی و علیرضا منصوریان مردانی هستند که سابقه هدایت هر دو تیم استقلال و ذوب آهن را دارند.

بین سرمربیان مشترک استقلال و ذوب آهن، ناصر حجازی ماجرای جالبی دارد. این اسطوره فقید استقلال، بهار سال ۷۸ از جمع آبی پوشان کنار رفت و ماجراهای بسیار خبرسازی راه افتاد که حتماً به خاطر دارید. ناصر خان پس از این اتفاق با پیشنهاد ذوب آهن مواجه شد و هدایت سبزپوشان اصفهانی را بر عهده گرفت.

او پاییز سال ۷۸ با ذوب آهن در ورزشگاه تختی تهران به مصاف استقلال رفت ولی قبل از شروع بازی طی مصاحبه‌ای مواضع خود را به طور کامل مشخص کرد و گفت: "من سرمربی ذوب آهن هستم و به این باشگاه تعهد دارم اما با توجه به علاقه‌ام به باشگاه استقلال و ماجراهای چند ماه قبل، ترجیح می‌دهم هنگام تقابل با آبی‌پوشان روی نیمکت ننشینم و کار را از روی سکوها دنبال کنم."

حجازی همین کار را انجام داد و  استقلال بازی را دو بر یک به سود خود تمام کرد. البته مسابقه کاملاً جوانمردانه بود و با توجه به شرایطی که حجازی در آن مقطع داشت، بدون شک خیلی دلش می‌خواست تیمش استقلال را ببرد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
تازه‌ها
پربیننده‌ها پربحث‌ها