آخرین اخبار
۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۷
یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳/ زمان و مبلغ واریز مشخص شد!
بازدید:۳۶۷
صد آنلاین | یارانه‌های نقدی و معیشتی به عنوان یک ابزار حمایتی برای قشرهای کم‌درآمد به‌کار گرفته شده‌اند.
کد خبر : ۱۲۰۲۲۳

به گزارش صد آنلاین، طبق اعلام سازمان هدفمندی یارانه‌ها، خانوارهای دهک‌های اول تا سوم می‌توانند انتظار واریز یارانه‌های خود را در تاریخ بیست و پنجم هر ماه داشته باشند، در حالی که یارانه سایر خانوارها در تاریخ سی‌ام هر ماه به حساب‌هایشان واریز می‌شود. این حمایت مالی به خانواده‌ها کمک می‌کند تا زندگی روزمره خود را با آرامش بیشتری مدیریت کنند.

 

 

مستمری کمیته امداد امام خمینی (ره) و سازمان بهزیستی در تاریخ بیستم هر ماه و یارانه‌های دارو، حمل و نقل و ذخیره‌سازی سوخت نیز از ابتدای هر ماه به حساب افراد واریز می‌شود.

 

 

خانواده‌های دهک‌های اول تا سوم مبلغ ۴۰۰ هزار تومان یارانه نقدی دریافت می‌کنند، در حالی که سایر خانوارها ۳۰۰ هزار تومان یارانه خواهند داشت. در عین حال، شایعاتی درباره تغییر در قیمت یارانه‌ها یا جایگزینی کالابرگ به جای آن مطرح شده است، اما وزیر اقتصاد تأکید کرده که تا مهرماه هیچ تصمیمی در این زمینه اتخاذ نشده است.

 

 

یارانه نقدی مهرماه ۱۴۰۳ در روز چهارشنبه، ۲۵ مهر ماه واریز خواهد شد و از ساعت ۲۴ همان روز قابل برداشت است. بنابراین، یارانه‌بگیران می‌توانند به حساب‌های خود مراجعه و یارانه خود را برداشت کنند.

 

 

برای خانوارهای دهک اول تا سوم، مقدار یارانه همان ۴۰۰ هزار تومان است و افرادی که در دهک‌های چهارم تا نهم قرار دارند، ۳۰۰ هزار تومان یارانه دریافت می‌کنند. همچنین، افراد در دهک دهم به دلیل شرایط خاص، یارانه‌ای دریافت نخواهند کرد، مگر اینکه نسبت به این موضوع اعتراض کرده و اعتراض خود را در سامانه سازمان هدفمندی یارانه‌ها ثبت کنند.

 

 

کارشناسان این سازمان، اعتراض‌ها را بررسی کرده و در صورتی که فرد مشمول موارد خاصی مانند گردش مالی بالای ۳۰۰ میلیون تومان، پرواز خارجی یا خرید خودرو بالای ۳۰۰ میلیون تومان باشد، در دهک دهم قرار می‌گیرد. در غیر این صورت، فرد بر اساس درآمد خود در یکی از دهک‌های اول تا نهم طبقه‌بندی خواهد شد.

اشتراک گذاری:
ارسال نظر
پربیننده‌ها پربحث‌ها